Email marketing – kommunikáljunk rendszeresen

Az email marketing, mint a nevében is benne van email küldésével kommunikál az ügyfelekkel vagy leendő ügyfelekkel. Ez kezdetleges eszközökkel megtörténhet úgy, hogy egyesével leveleket küldünk lehetséges ügyfeleknek a levelező rendszerből. Ennek hátránya, hogy ha sok, mondjuk, 1000 levelet küldünk, akkor sok időnk megy el rá és nehéz a visszakövetés is. Ezért léteznek olyan email marketing szoftverek, amik megkönnyítik a dolgunkat és nemcsak a levelek kiküldésében hanem a levelező listánk kezelésében is segítenek.

 

Nézzük miből is áll egy jó email marketing szoftver.

Milyen funkciókat tud?

  • Email lista kezelése – építése, feliratkozó űrlap kezelése
  • Levelek kiküldése, időzítve vagy feltételekhez köthetően
  • Email + személyes adatok biztonságos tárolása és manipulálása
  • Összefoglalva automatizált értékesítést is lehetővé tesz!

Az első lépés az email marketing megvalósítása esetén, az email címek gyűjtése.

Ezt mielőbb kezdjük meg, mert címlista nélkül nem lesz, kivel kommunikáljunk. Tehát a saját címlista a legelső lépés.

Na de hogyan érjük el, hogy a felhasználók megadják az email címüket?

A hagyományos értelemben vett hírlevél feliratkozás manapság már nem túl népszerű, mert a felhasználó nem tudja mit fogunk neki hírlevélként küldeni. Ahhoz, hogy nagy százalékban megadják a címűket, ahhoz olyan előnyt érdemes kínálni, amiért megadja.

Adjunk értéket!

Ha például azért kérjük el az email címet, mert átküldenénk az örök élet titkát, nyilván lenne, aki megadná. Persze ettől kisebb előnyért is már megadják. A lényeg, hogy olyan szöveges vagy más tartalmat küldjünk, ami értékes a felhasználó számára. Ekkor valószínűleg meg fogja adni a címét.

A levelek kiküldése a következő lépés és funkció email marketing kampány esetén.

Itt a következőkre érdemes odafigyelni.

  • A kommunikáció legyen rendszeres, hogy bekerüljünk a „fejekbe”
  • Írjunk érthetően és egyszerűen, hiszen sok emberhez beszélünk
  • Ha nincs miről írjunk, akkor inkább ne írjunk. Semmitmondóan végképp ne!
  • Lehetőleg tereljük a levelünkből a weblapunkra a felhasználót.
  • Leiratkozás link legyen mindig a levélben.

 

Szívesen adunk tájékoztatást telefonon is ebben a témában.

 

 



Referenciák
Kérjen
árajánlatot!