Honlapkészítés – Látogatott honlapok | Weboptim

Ma már nem elég a honlap design-ra és a szöveges tartalomra ügyelni. Már a weblap tervezésénél figyelembe kell venni a honlapkészítés célját, magát a látogatót. Ahhoz, hogy a látogatószámunk a lehető legnagyobb legyen a weblap felépítésénél a keresőmarketing és optimalizáció szempontjait is érdemes figyelembe vennünk.

 

A honlapkészítés szempontjai:

  • Esztétikus külső azaz webdesign
  • Ergonómia és használhatóság
  • Definiált cél, ahová el akarjuk juttatni a felhasználót
  • Látogatottság
  • Weblap Elemzés

1. Miért is fontos a design?

Ha egy honlapon látszik, hogy utoljára 10 éve volt frissítve és nem esztétikus a kinézete, akkor a felhasználók ezt azonnal tudtunkra adják mégpedig azzal, hogy elnavigálnak a honlapról. Lehetőleg kerüljük a tulságosan animált és teljesen Flash oldalak készítését, mert ezek habár design-ban tetszetősek, de a Google robotok nem látják szöveges tartalmukat.

2. Használhatóság

Mit értünk használhatóság alatt? Minden információ kényelmesen és a legrövidebb idő alatt elérhető legyen a honlapon. Tehát ne kelljen feleslegesen görgetősávokat használni. Ne kelljen feleslegesen nyomógombokat használni, amikor ez elkerülhető. A honlap készítő figyeljen oda ezekre a használhatósági tényezőkre.

3. Definiált cél ahová el akarjuk juttatni a látogatót.

A honlapkészítés célja nyilván az, hogy valamiféle profitot termeljünk vele, hacsak nem non profit vállakozásról van szó. Ahhoz, hogy jövedelmező legyen a weblap pontos célja kell legyen. Lehet ez a cél például egy termék eladása, amennyiben webáruházról van szó. Vagy lehet egy ajánlatkérés illetve kapcsolatfelvétel elérése.



Referenciák
Kérjen
árajánlatot!