5 hiba, amiket a kis cégek gyakran elkövetnek az online jelenlét kialakítás során | Weboptim

Minden kisvállalkozásnak tudnia kell, hogyan tud egységes online jelenlétet kialakítani. A kisvállalkozások 54%-ának van már jelenleg weboldala, de ez még kevés ahhoz, hogy hatékonyan jelen lehessen az online világban, a potenciális ügyfelek elérése céljából.
A kisvállalkozások tulajdonosai gyakran elveszettnek érzik magukat, amikor megpróbálják megtalálni a legjobb online lehetőségeket.

 

Mi most segítünk egy kicsit nekik – itt van 5 gyakori hiba, amit érdemes elkerülni 2017-ben.

 

1. A helyi SEO figyelmen kívül hagyása

Az internethasználók 97%-a online keres helyi vállalkozásokat, ami azt jelenti, hogy egy vállalkozás sem engedheti meg magának, hogy figyelmen kívül hagyja a helyi SEO-t és annak potenciális előnyeit.

 

A helyi SEO segít bevonzani azokat az ügyfeleket, akik egy adott helyen keresnek, mint például sushi Debrecen. A weboldal helyi keresésekre történő optimalizálásával segíthetünk az ügyfeleknek, hogy felfedezzék a cégünket és a szolgáltatásainkat. Így új közönséget érhetünk el.

 

A legjobb módszerek a helyi SEO erősítésére:

 

– Google Cégem profil létrehozása: A Google Cégem összeköti a vevőket a cégünkkel. Mindig ellenőrizzük a cégnevet, telefonszámot, címet, adjunk meg a helyes kategóriát és releváns leírást. Ezzel a vásárlók további információkhoz juthatnak, ami növeli annak az esélyét, hogy minél több látogató érkezzen hozzánk.

– Beágyazott Google Térkép megjelenítése a weboldalon: A Google Térkép, ami linkel a Google+ helyi találataira, lehetővé teszi, hogy az összes szükséges információt felkínáljuk az ügyfeleknek.

– Optimalizáljuk a meta adatokat és az oldal tartalmát a ’helyi’ kulcsszavakra: hasznos lehet a title és description tag-ben megadni a város vagy az állam nevét, hogy növeljük a helyi keresésekből érkező kattintások számát.

– Következetes elérhetőségi adatok használata az online profilokban: fontos, hogy minden vállalkozás fenntartsa a következetességet a kontakt információkat tekintve, az összes online forrás esetében, p. weboldal, közösségi hálózatok, Google cégem profil, stb.

 

2. Az oldal nem hozzáférhető a felhasználók számára minden eszközön

A modern felhasználók egyre igényesebbek, a vállalkozásoknak különös figyelmet kell fordítaniuk a mobil-optimalizálásra, weboldal-sebességre, és úgy általában a használhatóságra.

 

Egy felmérés szerint a mobil felhasználók 72%-a fontosnak tartja egy weboldal esetében, hogy mobilbarát legyen. Tény, hogy egy mobilbarát weboldal növeli a konverziók esélyét és hasonló eredményeket kaphatunk akkor is, ha az optimális betöltési időre fókuszálunk.

 

Akár 1 másodperc késleltetés is 7% konverzió-vesztéshez vezethet, miközben a felhasználók 40%-a elhagyja az oldalt, ha a betöltés tovább tart, mint 3 másodperc. Ez elengedhetetlenné teszi, hogy a vállalkozások ellenőrizzék a weboldal teljesítményét, megkeressék a legjobb módot a betöltési idő lecsökkentésére.

 

A modern felhasználók egyre türelmetlenebbek, egy elérhető weboldal prioritás kell legyen a kisvállalkozások számára, a felhasználói élmény javítása és a versenytársak legyőzése fontos kérdések, amiket gyakran figyelmen kívül hagynak, pedig hatással lehetnek a konverziókra.

 

 

online
 

3. Nem használják ki a vásárlói értékeléseket

Az online vélemények a fogyasztók vásárlási döntések fontos részei, az emberek 88%-a bízik a véleményekben, mint személyes ajánlásban. Ezért minél több értékelésünk van, annál nagyobb az esélye, hogy elnyerjük az új látogatók bizalmát.

 

A kisvállalkozásoknak ösztönözniük kell a vásárlókat vélemény írására, hiszen ezek jó ’közösségi bizonyítéknak’ számítanak, ha kiemeljük őket a weboldalunkon. Fontos, hogy megtaláljuk a legjobb időt és módot arra, hogy erre kérjük a vásárlókat, den az is hasznos lehet, ha megfelelő jutalom ellenében ösztönözzük őket véleményírásra. Még a negatív értékelések is hasznosak lehetnek.

 

Mivel az online vélemény is egy friss tartalom a weboldalon, ezért ezek is hozzájárulhatnak a SEO fejlesztéséhez, az összes rangsorolási faktort tekintve a felhasználói értékelések 9.8% súlyt képviselnek a pozíció meghatározásakor.

 

4. Nem egyesítik az adatokat online, offline és mobil platformok között

Egyre nagyobb kihívást jelent a kisvállalkozások számára a bővülő online jelenlét, illetve hogy megtalálják azt a módszert, amely a leghatékonyabb az erőfeszítéseik mérésére.

 

Ez nem csak a ROI-ról szól, sokkal fontosabb, hogy megvizsgáljuk a legjobb módszereket az online, offline és mobil marketing összekapcsolására. Ez lehetővé teszti, hogy még jobban megértsük, hogy kell kiosztani a költségvetést, megtalálni mi működik, és hogy mit lehet még javítani.

Az adatok összekapcsolásának hiánya hibás következtetésekhez vezethet, ami lehet, hogy elszalasztott lehetőségeket okoz az eladási folyamatban.

 

5. Nem kommunikálnak az ügyfelekkel

Létfontosságú, hogy a vállalkozások megértsék a közönségüket, mivel ez vezet a kereskedelmi célok felé. Egy jó online jelenlétet magáénak tudó vállalkozás figyel az ügyfeleire, meghallgatja a véleményüket. Több esély van az eladások számának növelésére, ha a vállalkozás hiteles kapcsolatot alakít ki a meglévő és a jövőbeli ügyfeleivel. Az online jelenlét kiépítésének fő célja, hogy közelebb kerüljünk a vásárlókhoz, és alakítsunk ki tartalmas, kézzelfogható elköteleződést.

 

Two-way communication – vállalkozás és vásárló között – minden módját (a kezdeti felhasználói tapasztalattól kezdve) mérni és elemezni kel, hogy vizsgálhassuk az érintkezési pontok értékét és hatékonyságát. Ez segíteni fogja a vállalkozásokat minden kulcsponton.

 

 

 

Ezek a hibák gyakoriak, de mindegyik könnyen kijavítható néhány kisebb lépéssel, a helyes irányba. És ha a kisvállalkozás ijesztőnek érzik ezt, vannak olyan cégek, akik segítenek nekik a SEO erősítésében.

 

 

Source: searchenginewatch.com

 

 

Did you like the article? You can share it here!


References
Please contact
for a quote!