Facebook hirdetés kezelése | Weboptim
Mi is az a Facebook hirdetés…
Bár a Facebookon viszonylag könnyen tud egy laikus is hirdetést létrehozni, de hogy ez a hirdetés a maximális megtérülést hozza, ahhoz érdemes szakértő segítségét kérni.
A hirdetéseknek 2 fő típusa van: a hírfolyamban megjelenő, illetve a jobb oldali oszlopban látható.
Mindkét típus esetében több cél közül lehet választani: a weboldal látogatószámának növelése, az adott Facebook oldal/ bejegyzés népszerűsítése, alkalmazással kapcsolatos tevékenységek aktivizálása, stb.. Csak a cél kijelölése után következhet a hirdetés létrehozási folyamat.
Miért érdemes a Facebookon hirdetni?
- Magyarország jelenleg legnépszerűbb közösségi oldala
- Új vevőket lehet rajta elérni, növelhetjük a cégünk ismertségét
- Nagyon jó célzási lehetőségek vannak: a felhasználók neme, életkora, érdeklődési köre vagy akár párkapcsolati állapota alapján célozhatunk.
- Csak a kattintások (nem megjelenések) után kell fizetni
- A Google-ben lévő hirdetésekhez képest alacsonyabbak a kattintási díjak
- Kombinálható más marketing eszközökkel
Amit vállalunk:
- Hirdetési forma kiválasztása, kampány beállítása, indítása
- Hirdetések elkészítése (szövegesek és bannerek egyaránt)
- Folyamatos kezelés, optimalizálás
- Eredmények értékelése, szükséges változtatások / újítások, új hirdetések
- Riportok, statisztikák készítése
Miért minket válasszon?
- Folyamatos kapcsolattartás ügyfeleinkkel
- Személyre szabott tanácsadás
- Riportok készítése rendszeresen az eredményekről
- Cost-effectiveness
- Egyéni stratégia kialakítása minden ügyfélnek