Adwords Kulcsszótervező korlátozás | Weboptim
A Google Adwords nemrég bejelentette a Kulcsszótervező frissítését, amely arra hivatott, hogy megoldjon néhány problémát a meglévő felhasználók számára. A jó hír, hogy a korábbi technika problémák megoldódtak.
A frissítés hírének azonban nem mindenki örül: az alacsony havi költésű Adwords fiókok nem férhetnek hozzá majd minden adathoz (ahogy korábban).
Az Adwords Kulcsszótervező eszköze csak korlátozott adatot ad az alacsony költésű hirdetőknek.
A fő különbség a ‘havi keresések átlagos száma’ oszlopban van. Korlátozott nézet esetén az eszköz csak egy adattartományt mutat a konkrét értékek helyett.
Például ha egy kulcsszóra havi 500 keresés van, a korlátozott nézetben ez 100-1000 keresésként fog megjelenni.
Több csoport lesz:
- 0
- 1-100
- 100-1.000
- 1.000-10.000
- 100.000.-1.000.000
- 1.000.000 +
Ezenfelül egyes hirdetők a korlátozott adat nézetet kiválthatják majd, ha elérnek egy adott keresési mennyiség limitet. A Google azonban még nem határozta meg, hogy mennyi ez a limit. Feltehetően többet kell költenünk és a Kulcsszótervezőből kell kulcsszavakat felvennünk, ha a limitet el szeretnénk érni.
A Google nem közölt további részleteket arról, hogy ki számít alacsony havi költésű hirdetőnek.
Úgy tűnik, hogy a legtöbb hirdető továbbra is fogja látni a keresési volumen adatokat, csakúgy, mint eddig.
A forgalmi előrejelzési adatokhoz való hozzáférés változatlan marad.
Source: searchenginejournal.com