Title tag-ek a Google képkeresések során | Weboptim
A Google a képkeresési eredmények megjelenítésében újított, címeket adott a bélyegképekhez.
A kép alatt megjelenő felirat megegyezik annak az oldalnak a címével, ahol a kép található, ami azt jelenti, hogy ezek a kép feliratok a title tag-ek módosításával optimalizálhatóak.
A Google szerint ez segíti a felhasználókat, hiszen további tartalmat ad a képhez. Ez természetesen függ az oldal címétől.
Bárki, aki keresőoptimalizálással foglalkozik, tudja, hogy nem minden webhely rendelkezik jól megírt/választott oldalcímekkel. Továbbá, ha fontosnak tartjuk a Google képkeresőben elért helyezést, fordítsunk különös figyelmet a title tag-ek optimalizálására.
A Google nem adott meg semmilyen részletet a karakterhatárról, de úgy tűnik, hogy a képaláírások le vannak vágva, körülbelül 35 karakter után.
A képaláírások világszerte megjelentek már a Google keresőben iOS és Android rendszereken, valamint a mobilböngészők képkeresési eredményeiben is. A mai mobil világban úgy tűnik, ez a frissítés az asztali keresések esetében nem lesz jelen.
Source: searchenginejournal.com