Tripadvisor, mint marketing eszköz | Weboptim

A Tripadvisor a világ egyik legnagyobb utazási portálja. Havonta több millió látogatóval és új értékeléssel / véleménnyel.

Hogyan működik a Tripadvisor népszerűségi rangsora?

Összehasonlítja az adott környéken található például hoteleket, szálláshelyeket, éttermeket több szempont szerint. 3 faktor befolyásolja:

 

  • értékelések minősége
  • értékelések mennyisége
  • értékelések kora

Hogyan fejleszthető?

 

Aktuális információkat és képeket tartalmazó értékelésekre van szükség, és folyamatosan ösztönözzük a vendégeket értékelések írására. Ehhez 2 tanácsot kell megfogadni:

 

1. használjunk beágyazott Tripadvisor widgetet
Ezek átvezetnek a cég Tripadvisor profiljára. Ezek tipikusan a weboldal főoldalán találhatók.
Több típusa van: https://www.tripadvisor.com/Widgets
Könnyedén használhatjuk a widgetet arra, hogy értékeléseket kérjünk, linkeljünk az értékeléseinkre, vagy kilinkeljünk a képeinkre.

 

2. figyeljünk az értékeléseket
Folyamatosan figyeljük őket, előfordulhat, hogy vannak, akik negatív véleményt írnak. A Tripadvisor lehetővé teszi, hogy minden értékeléshez egy külön ún. menedzsment választ írhassunk.

 

Egyéb módszerek a Tripadvisor listázás fejlesztéséhez

– írjunk részletes leírást
Fókuszáljunk a fő sajátosságokra, amik megkülönböztetnek bennünket a versenytársaktól.

 

– legyünk naprakészek
Ha változik a címünk, weboldalunk vagy telefonszámunk, frissítsük őket.

 

– adjunk meg kulcsszógazdag leírást
A Tripadvisor listája hasonlít a keresőmotorok eredmény oldalához. Végezzünk egy kis kutatást, hogy az adott iparágban melyek a legrelevánsabb kulcsszavak / keresési kifejezések, és helyezzünk el belőlük néhányat a leírásban, de ne túl sokat.

 

– töltsünk fel képeket
Magas minőségű, hiteles képeket töltsük fel, amelyek bemutatják a cégünk, a szolgáltatásaink. Ha például egy hotelünk van, mutassuk be a képeken a szobákat, a recepciót. Ha egy éttermünk, akkor a legnépszerűbb ételeket, a belső tereket. Adjunk a képekhez leírást is.

 

– változtassuk gyakran az elsődleges képet
Ha időközben felújítás volt, cseréljük le a képet. Fontos, hogy naprakészek legyenek a képek.

 

– keressük meg a legjobb módszert az online vélemények menedzseléséhez
A Tripadvisor oldal optimalizálása a növekvő láthatóságról és kommunikációról szól. Ezért olyan fontos, hogy legyen egy kidolgozott stratégiánk. Figyeljük az értékeléseket rendszeresen. Hallgassuk meg a vásárlók véleményét és válaszoljunk az értékelésükre, ha szükséges. Ha nem vagyunk elégedettek az értékelések számával, akkor használhatjuk az alábbi eszközt: https://www.tripadvisor.com/ReviewExpress

 

tripadvisor
 

– tegyük az oldalunkat még közösségibbé
Nem minden potenciális vásárló fogja megtalálni a Tripadvisor oldalunkat, helyette a céges Facebook vagy Twitter oldallal fognak találkozni. Hogy nagyobb online láthatóságot érjünk el, használjuk a Tripadvisor alkalmazást vagy linkeljünk rá a közösségi oldalakon keresztül.

 

– mutassuk meg a kitüntetéseket
A Tripadvisor rendszeresen díjazza a legjobb értékelésű és legjobb cégeket, mint például “Utazók választása”, vagy “Kitűnő szolgáltatás díj”. Ha az üzletünk díjazva lett, mondjuk el az embereknek.

 

– integráljunk foglalási linkeket
A Tripadvisor kapcsolatban van olyan nagy cégekkel, mint az Agoda, Expedia vagy Booking.com. Az adatlap oldalunkon helyezzünk el hozzájuk vezető linkeket, például hotel szoba foglalásához.

 

Az értékelések az oldal legfontosabb részei. Az emberek, ha jó értékeléseket olvasnak, szívesebben igénybe vesznek egy adott terméket / szolgáltatást, mintha nincs egyetlen vélemény sem róla, vagy ha az eddigi személyek negatívan vélekednek az adott cégről.
Azonban az értékeléseket a Tripadvisor szabályai szerint kell megírni, különben eltávolításra kerülhetnek.

 

Értékelés írásához néhány alapelv:

  • Nem írhatnak olyan személyek vagy szervezet értékelésírást, akik kapcsolatban állnak az adott céggel vagy versenytárs létesítményekkel.
  • Adott céghez csak egy értékelést küldhet be egy személy.
    • Étterem esetén következő értékelés egy hónappal később küldhető be.
    • Szálláshelyek esetén 3 hónapos korlátozás van.
  • Minden olyan értékelés, amit más weboldalról/értékelésből másoltak, eltávolításra kerül.
  • Az értékelés nem tartalmazhat linket
  • Az értékelés nem reklámozhat terméket, szolgáltatást.

 

Did you like the article? You can share it here!


References
Please contact
for a quote!