Youtube Optimalizálás és Keresőmarketing | Weboptim
A keresőmarketing eszközök kiegészülnek, a videómegosztó oldalak népszerűsége miatt ezeknek az optimalizálásával is.
Eddig főleg a keresőkre optimalizált weboldalakkal igyekeztünk felhívni magunkra a figyelmet, de ma már a videós oldalak is nagyon népszerűek így jelentőségük megnőtt. A Youtube optimalizálás hasonlóan a keresők optimalizálásához, ma már lassan külön szakma lesz.
A videónk feltöltésekor megadhatunk néhány szöveges információt róla.
Title:
Ez a video tartalomról szóló legfontosabb információ. Lehetőleg a címben szerepeljenek a kulcsszavaink, de nem soroljunk fel benne túl sokat.
Description (leírás):
Ide max 2000 karakternyi szöveget írjunk és ebbe is tegyük bele a kulcsszavainkat. Ha lehet a szövegezésünk elejére tegyük őket.
Tag-ek:
Ide pedig konkrétan a kulcsszavak kerüljenek. Minél több releváns szót adunk meg annál jobb.
Itt is mint a keresőoptimalizálás során fontos, hogy egyedi tartalmat és címet gyártsunk és másoljunk sehonnan. A plágiumot itt sem kedvelik 🙂