7 mítosz, amely hatással van a helyi SEO-ra | Weboptim

#1. Ha a Google Places nem tartalmazza a lakosztály számát, akkor kell hagyni mindent amit, csinálunk és javítani kell azonnal

Az igazság: A Google nem ismeri fel a lakosztály számot a Google-ben listázott vállalkozások nagy többsége esetén. Annak ellenére, hogy megadjuk a lakosztály számot a Google Cégem profilban, ezt nem teszi át a „suite” mezőben. A Google egyre nagyobb figyelmet szentel a helyjelölőnek akkor, mikor meghatározza az üzlet aktuális helyét és a kevesebbet a tényleges szavaknak, amit beírunk a cím mezőben, mivel többféleképpen is el lehet nevezni egy utcát.
A Google Oposszum frissítés bevezetett egy, a keresési lekérdezés helyén alapuló szűrőt. Függetlenül attól, hogy meg van-e adva lakosztály száma vagy sem, a Google Cégem nem fog csinálni vele semmit. Ha a hivatkozás jó, de hiányzik a lakosztály szám, menjünk tovább. Vannak sokkal fontosabb dolgok is, amivel időt lehet tölteni és hatással vannak a rangsorra.

 

#2 Kisebb különbség a cégnévben igenis nagy dolog

Az igazság: Mondjuk a vállalkozás neve „Bob Farm: Bob Smith”, és egyszer úgy listázzuk, mint „Bob Smith biztosító” máskor pedig „Bob Smith állami gazdaság”. Bízzunk meg kicsit az algoritmusban. Ha a Google nem tudja felismerni, hogy ez a 3 név valójában ugyanaz a vállalkozás (különösen, ha a címek és a telefonszámok azonosak), akkor nagy a probléma. Számtalan duplikált listázás lenne a Google-ben, nem tudna lépést tartani vele. Jenileg csak akkor találhatunk ismétléseket, ha nagy különbségek vannak címben és a telefonszámban is.

brandépítés
 

#3 A NAP karbantartás magába foglalja több száz listázás rögzítését

Az igazság: A SEO cégek gyakran használják ezt a pánik taktikát és nagyon jól működik. Van egy kis üzlet, akinek fizetnek a karbantartásért. Akik majd végeznek egy vizsgálatot a hibás adatokról és küldenek egy listát több száz könyvtárról, amelynek az adatai hibásak. Ez pánikot okoz, és azonnal úgy gondoljuk, hogy azonnal fel kell venni valakit, hogy karban tartsa mindezt, hogy ez ne okozzon kárt a rangsorolásban.

Nézzünk egy példát: a Local.com egy oldal, ami több száz kisebb újságlistát tartalmaz. Ha van egy rossz listánk itt, úgy tűnhet, hogy a listázásunk több száz gyűjtőoldalon hibás. Pl. 3 lista különböző domaineket, de ha megnézzük, az oldalak azonosak.

Okozhat ez pánikot? Nem. Ha fixáljuk a listázást a Local.com oldalán magán, akkor az összes domainen fix lesz. Ha esetleg mégsem, tudni kell, hogy a Google nem is indexeli az ilyen oldalakat.
Ha nem indexeli, ez egy jó jel, hogy a tartalom nem túl jelentős és így nem kell idegeskedni miatta. A Google-nek nem lenne eredményes mindezen különböző URL-t indexelni amiatt, hogy a tartalmuk teljesen ugyanaz. Továbbá senki sem linkel rájuk.

 

#4 Nincs kockázata a szolgáltatás megszüntetésének

Az emberek gyakran csodálkoznak, hogy mi történik a NAP adatokkal, ha ők megszüntetik a fiókot. Bár ezek a vállalatok nem csinálnak semmit, hogy szándékosan visszahozzák a régi adatokat, van néhány érdekes tény, hogy mi történik olyankor, mikor valaki töröl egy fiókot.
Az igazság: A jó hír az, hogy általában a megtartás a jó döntés, a lemondás után néhány fontos dolog többet nem lesz látható. A Yext állítja, hogy nem csinálnak semmit a régi adatok helyreállítása érdekében, amelyek rosszak voltak. Amikor törli valaki a profilját, a zár, ami azért került a helyre, hogy megvédje őket, tovább már nem áll fenn.
Összességében egyértelműen van kockázata annak, ha a megszüntetés mellett döntünk.

 

#5 A hivatkozás-építés csak egy típusa a linképítési stratégiának, ami a helyi SEO-hoz szükséges

Sok helyi SEO cég úgy érzi, hogy a hivatkozás-építés csak egyetlen típusú linképítési stratégia, amire a kisvállalkozásoknak szükséges van ahhoz, hogy helyezést érjenek el a térképes 3-as találatban. Egy felmérés szerint 72% a helyi SEO-t linképítés céljából használja.
Az igazság: A helyi SEO útmutatók leírják, hogy az említések mennyi fontosak, de ha ez lenne az egyetlen linképítési stratégia, amit használnak, akkor valószínűleg nem fognak jó helyezést elérni a piaci versenyben. Azt találták, hogy a linkek nyújtják a legfontosabb versenyelőnyt, amikor a Google Cégem profil erősségéről van szó.

 

link
 

# 6 Azokat hivatkozásokat, amelyek ugyanaz a telefonszámot adják meg, de egy nem kapcsolódó iparában vannak jelen, figyelmen kívül kell hagyni

Ez a kérdés már számtalanszor előkerült mindenkinél. Ha van egy éttermünk, aminek volt egy telefonszáma, de aztán bezárt a hely és egy új cég nyílt ott, és megkapta hozzá ugyanazt a telefonszámot, akkor aggódni kell az új cégnek amiatt, hogy a listában már létezik egy étterem ott?
Az igazság: Ha a felhasználók olyan számot hívnak, amihez egy másik cégek gondolnak, akkor az persze negatív hatással lesz a felhasználói élményre. A telefonszám a legegyediebb és legjobban standardizált információ az üzletnek, és emiatt a legfontosabb és legszignifikánsabb azonosító a Google számára, amikor meghatározza, hogy a vállalkozás mennyire megbízható.
A felhasználók megtalálják az étterem számát és hívják, ez folyamatosan negatív élmény lenne, mind a vevőknek mind az új cégnek ezért érdemes az éttermet bezártként vagy megjelölni, vagy eltávolítani teljesen a Google Térképről.

 

# A Google Cégem egy említés/hivatkozás

Egy inkább egy hibás címkézés, mint mítosz, de a Google listázás nem igazán említés. Az „említés” a tudományos papírok „idézés” koncepciójából jött létre. Ezt a fogalmi keretet használva, gondolhatjuk, hogy a Google listázás tudományos, és minden adat az interneten, mint forrás idézi az üzlet említését. Valójában egy hasonlattal élve, a Google listázás a méhkirálynő, és az említések a dolgozók, akik a királynő életben maradását és egészségét biztosítják.

 

 

 

Forrás: moz.com

 

 

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!



Referenciák
Kérjen
árajánlatot!