Látogatottság növelés | Weboptim

Egy-egy site látogatottságának növelésére számos eszköz áll rendelkezésünkre:

  • Fizetett online reklámfelületek (például banner-ek)
  • Internetes keresőkben elhelyezett fizetett linkek
  • Kereső-optimalizálás a keresőkben elért előkelőbb helyezés érdekében
  • Kattintás alapú hirdetési rendszerek (például Google Adwords)
  • Offline hirdetések

grafikon

 
Vállaljuk, hogy az itt felsorolt megoldások alkalmazásával még látogatottabbá tesszük az Önök weblapját – legyen szó direkt (URL beírásával történő) vagy indirekt (linkre kattintva bekövetkező) látogatásról.
 
Közösségi Marketing a látogatottság növelés és a marketing új iránya. A facebook és twitter elterjedésével új távlatok nyíltak a célközönségünk megszólítására.
 
A Google nagyon szereti, ha sok témába vágó tartalom van a weboldalunkon. A SEO szövegírás egy külön szakma, amivel ezeket a szövegeket előállíthatjuk
 
Ismét lehet vissza nem térítendő, Uniós támogatásra pályázni weblap, webáruház és ügyfélkapcsolat kezelő rendszer készítéséhezWeblap és CRM pályázatok.

 

Látogatottság növelés az Ön igényei szerint!

 

További érdekességek:

Milyen egy jó landing page?
A konverzióoptimalizálás 5 lépése
 



Referenciák
Kérjen
árajánlatot!