Konverzió növelés – a vásárlások és üzletszerzés maximalizálása | Weboptim
- Sok a weblapon a visszafordulás?
- Sok a kosárba dobás, de kevés a vásárlás?
- Van látogató, de nincs ajánlatkérés?
Vállaljuk, hogy kifejezetten eladás növelésre kidolgozott A/B tesztelési módszertanunkkal, megnöveljük weboldala hatékonyságát!
Hogy mi is a konverzió?
A konverzió, egy olyan tevékenység amit várunk egy-egy felhasználótól és ez egyben a weblap célja is.
Például: Vásárlás, kapcsolatfelvétel, űrlap kitöltés, letöltés , email cím megadás
A konverzió eseménye az, ami a normál látogatót értékes látogatóvá vagy vásárlóvá teszi.
A konverzió optimalizálás:
Az a folyamat ahogyan a konverziós százalékot igyekszünk egyre magasabbra juttatni.
Ez egy tudomány, mert jól kidolgozott menetrend azaz módszertan van rá
És egyben művészet is mert nagy kreativitást igényel.
Eredményeképpen a vásárlási szándék projekttől függően 20%-250%-al nő.
Mi ezt a szolgáltatást teljes körűen nyújtjuk ügyfeleink számára. A tervezéstől a tesztelésig, a design elkészítésen át a weblap átalakításáig. Ön anélkül tudja értékesítését radikálisan megnövelni, hogy saját erőforrásait használná.
Várjuk ajánlatkérését!
További érdekességek:
A konverzióoptimalizálás 5 lépése
Mozgó grafikonok a Google Analytics-ben