A Facebook hirdetések | Weboptim
Nincs költséghatékonyabb módja annak, hogy elérjük a megcélzott fogyasztói csoportot, mint a Facebook fizetett hirdetés. A Facebook egy nagy, adat hátterű hirdetési platform, amely komoly üzleti eredményekhez vezethet, ha helyesen használják.
De ahhoz, hogy maximalizáljuk a Facebook hirdetések eredményeit, meg kell érteni a különböző Facebook hirdetési célokat, és hogy hogyan kell használni őket. A rossz típusú hirdetés kiválasztása gyengítheti a kampányt, pénzt és időt vesztegetve ezzel.
Íme egy gyors útmutató a különböző Facebook hirdetések típusairól és helyes használatukról.
Alkalmazástelepítések
Ez a típusú hirdetés Facebookon arra irányul, hogy új felhasználókat szerezzünk, arra biztatjuk az embereket, hogy töltsék le mobilalkalmazásunkat. A hirdetés bemutatja az alkalmazás jellemzőit, funkcióit.
Márkaismertség
A vállalkozás sikere felé vezető első lépés a márka ismertségének kialakítása. A márkaismertségi céllal olyan embereket érhetünk el, akik nagyobb valószínűséggel fognak odafigyelni Facebook fizetett hirdetéseinkre, így extra láthatósággal elkötelezettségre ösztönözhetjük tartalmainkkal célközönségünket.
Boltfelkeresések
Ennek a hirdetéstípusnak a segítségével egy adott földrajzi helyre (pl. az üzletünkhöz) csábíthatók a felhasználók helyszín struktúra beállításával.
Elérés
Olyan Facebook fizetett hirdetések hozhatók létre, amelyekkel a vállalkozásunk közelében lévő embereket tudjuk elérni. Egy „Útvonaltervezés” gomb létrehozásával az emberek azt is láthatják, hogyan érnek el hozzánk.
Konverziók
A hirdetés optimalizálásával különféle tevékenységekre ösztönözhetjük az embereket a weboldaladon, mint például feliratkozás egy hírlevélre, vagy termék megvásárlására. Ezek lehetővé teszik, hogy a közönség ellátogasson a weboldalra, forgalmat generálva ezzel a honlapon.
Aktivitás
A bejegyzések kiemelése lehetővé teszi, hogy még több embert érjünk el és növeljük aktivitásukat, azaz a kedvelések számát, hozzászólásokat, megosztásokat, fénykép/videó megtekintéseket. A Facebook oldal hirdetése esetén is használatos kampány cél, ugyan is olyan embereket céloz meg, akiket nagy valószínűséggel érdekelni fog Facebook oldalunk.
Érdeklődőkeresés
Az érdeklődőkeresési hirdetések segítségével megkérhetjük a hirdetésre kattintókat, adják meg e-mail címüket vagy elérhetőségi adataikat. Így könnyen regisztrálókat toborozhatunk hírlevelekhez, árbecslésekhez, telefonos megkeresésekhez és üzleti információs anyagokhoz.
Forgalom
A weboldalunk vagy Facebook-oldalunk legfontosabb területeire irányíthatjuk a célközönséget.
Videómegtekintések
Lényege, hogy a hirdetéseknél kép helyett videó előnézet jelenik meg, a videó segítségével pedig bármit elmesélhetünk közönségünknek. Olyan videókat érdemes népszerűsíteni, melyek ismertebbé teszik a márkát, legyen szó termékbevezetésről, ügyfelekkel kapcsolatos történetekről, vagy háttéreseményekről.
A Facebook hirdetések megjelenési módjai
Összefoglalás
- A Facebook hirdetéseknek köszönhetően kiválaszthatjuk és elérhetjük célközönségünket
- Látványos, rugalmas hirdetésformátumokkal felhívjuk az emberek figyelmét
- A hirdetések bármilyen eszközön és kapcsolati sebesség mellett működnek
- Vizuális formában mutatja be, hogy a hirdetések milyen hatással voltak vállalkozásunkra, milyen eredménnyel zárultak hirdetési kampányaink
Kérjen árajánlatot Facebook tevékenységre!
ÉS EZEKET OLVASTA MÁR?
- A Facebook marketing fontossága
- Hogyan reagálhatunk a Facebook hírcsatorna változásaira
- Közösségi média audit – Hogyan alkalmazzuk?