Google Ads Hirdetés megjelenés ellenőrző | Weboptim
Tudja meg ténylegesen hol és mikor jelenik meg a hirdetése
Sok ügyfelünk szeretné tudni, hogy valójában megjelenik e a hirdetése az interneten kereső célcsoportja számára. Habár a Google Ads adminisztrációs felülete ad nekünk információkat a megjelenéssel kapcsolatban, de ezek az adatok általában csak a százalékos arányokat és napi összes megjelenést tartalmazzák.
Ennek ellenére sokszor csak a tényleges rákeresés a valódi teszt a hirdetők szemében. Ezt tekintik valós eredménynek. Ilyenkor fordul elő, hogy rákeresnek a fontosabb kulcsszavaikra és jelzik a megjelenés hiányát számunkra.
A bizalmatlanság növekedésével már megkérik ismerőseiket is, hogy keressenek rá a hirdetésre, vajon náluk megjelenik-e.
- Ez a szoftver hivatott ezeket a manuális rákereséseket helyettesíteni!
- A tényleges megjelenés eltérhet a rendszer által elérhető adatoktól
- Fontos tudnunk hogyan látnak minket a felhasználók
- Hirdetési Pozíciónk biztosítása
Mit kell tennie:
Kulcsszavak és weblapok megadása
Adjon meg maximum 3 kulcsszót és 3 domain nevet amit szeretne ellenőrizni a nap folyamán. A rendszerünk segítségével lehetőség adódik a saját weblapunk pozíciói mellett, lekérdezni a versenytársak megjelenő hirdetéseit is.
Naponta többszöri automata ellenőrzés
Gyakran merül fel at a kérdés a hirdetők körében, hogy a hirdetésünk megjelenik-e a nap végén is. Azaz van-e elegendő keret a megjelenésre. Ennek az információnak a lekérdezése érdekében van lehetőség 2 alkalommali lekérdezésre a nap folyamán, aminek az időpontját tetszés szerint be lehet állítani a rendszerben.
E-mail Riport küldése automatikusan
A rendszer használható többféle képpen. Vagy minden nap küldjük az eredményeket amiben a hirdetés pozíciók megjelennek, vagy csak akkor küldönk jelzést, ha bizonyos feltételek teljesülnek. Például adott kulcsszóra nem jelenik meg hirdetésünk.
Grafikus találati lista megjelenítése
Annak érdekében, hogy a lekérdezett eredmények ellenőrzése megoldott leygen, nem csak a pozíciók hanem a tényleges találati lista képe, megjeleníthető formában eltárolásra kerül. Ezen a fotón lehet egész pontosan látni a hirdetés elhelyezkedését és pontos szövegét.
Egyedi figyelmeztetések beállíthatósága
A rendszer lehetőséget ad egyedi figyelmeztetések létrehozására. Például: csak akkor kérek jelzést, ha nem jelenik meg a hirdetésem, vagy akkor ha bizonyos pozíciónál rosszabb a helyezésem. Ennek a testreszabására akkor lehet szükség, ha csak bizonyos esetekben szeretnék tudomást szerezni az eseményekről, de nem szeretnék napi szinten ezzel foglalkozni.
Shopping kampány megjelenés elélenőrzése
A megadott kulcsszavakra nem csak a normál szöveges hirdetéseket tudjuk vizsgálni, hanem a shopping megjelenéseket is. A shopping hirdetések megjelenése két pozícióban történhet a találati oldalon. A rendszer mindkettőt vizsgálja és jelzi.