116 SEO mítosz

Valószínűleg mindenki ismer néhány keresőoptimalizálási mítoszt. Az utóbbi 10 évben ezek száma hatalmasra nőtt, zavart okozva ezzel a programozók, webmesterek, designerek, vállalkozók és digitális marketing szakértők között.

 

Nézzük mik a legfontosabbak:

Domainhez kapcsolódó mítoszok

1. A pontos egyezésű domain név jobb helyezést ér el
Ezek egy darabig jól szerepeltek az organikus találatok között, de általában alacsony minőségű oldalak, spam linkekkel így ez a jó helyezés nem tart sokáig.

 

2. Jobb, ha egy lejárt domainen indítunk új oldalt
Sok lejárt domain erősen spammelt és előfordulhat, hogy a Google kitiltotta az indexelésből. Ezért előtte mindig ellenőrizni kell például a Webarchive segítségével.

 

3. A domain kora fontos
A kicsi, új oldalak megelőzhetik a rangsorban az idősebbeket, ha jobb a tartalmuk, és jobb minőségű linkeket szereznek.

 

4. A helyi domainek hatalmas SEO előnyt jelentenek
A Google előnyben részesíti a minőségi információkat a helyi tartalommal szemben.

 

5. A domain regisztráció hossza segíti a SEO-t
Ez az egyik legrégebbi mítosz. A regisztráció hossza nincs hatással a Google helyezésekre.

 

6. A Google büntetéseket 301-es átirányítás nem viszi tovább
Ha a büntetett oldalunkat egy új domainre helyezzük, a Google továbbadja a büntetést, még átirányítás nélküli esetben is.

 

7. A SEO érdekében történő 301-es átirányítás továbbra is működik
Néhány évvel ezelőtt működött. Most már a régi domainről történő átirányítások, amit csak az átirányítások céljára vettünk meg, nem segítik a rangsorolást, sőt előfordulhat, hogy ártanak neki.

 

8. Az oldal új domainre költöztetése negatív hatással van a helyezésekre
Nincsen hosszú távú negatív hatása az oldal rangsorolására, ha a költöztetést a Google instrukciói szerint végezzük el.

 

9. A kulcsszó-gazdag domain nevek javítják a helyezéseket
A kis vállalkozások, akik most indultak és nincsen tapasztalatuk a SEO-ban, gyakran gondolják ezt.

 

Hosting mítoszok

10. A hosting helye fontos
Nem számít a hely. Próbáljuk meg lekérni a top 10 versenytárs IP címet és ellenőrizzük az elhelyezkedésüket a térképen.

Web Hosting
 

11. Dedikált IP címre van szükség ahhoz, hogy jól rangsoroljon a Google
A Google álláspontja szerint a dedikált IP cím nem befolyásolja a helyezéseket.

 

12. A SEO hosting is egy lehetőség a privát bloghálózatok számára
Sokan használják ezt a rövid távú SEO eredmények érdekében. A Google természetesen ezt bünteti.

 

Oldalon belüli optimalizáláshoz kapcsolódó mítoszok

13. Az oldalon belüli optimalizálás nem fontos
De, fontos része az online marketing stratégiának. Ez az alap, amire elkezdhetünk építkezni.

 

14. Az oldalon belüli optimalizálás minden, amire szüksége van egy honlapnak
Habár fontos, ez csak egy alap optimalizálás, ami minden weboldal része és önmagában még nem javítja a Google helyezéseket.

 

15. A túl sok kifelé mutató link árt a helyezéseknek
Ha a kifelé mutató linkek relevánsak, még segíthetnek is. A jól rangsorolt oldalak gyakran linkelnek ki releváns forrásokra.

 

16. Néhány törött linkek nem árthat
A törött linkek meghatározzák az oldal minőségét: a túl sok törött link az elhanyagolt weboldal jele.

 

17. Az indexelt oldalak mennyisége elősegíti a jobb helyezéseket
A múltban gyakori tévhit volt, hogy az indexelt oldalak nagy száma javítja a rangsorolást. Az igazság az, hogy a nagyobb weboldalak nem érnek el automatikusan jobb helyezéseket.

 

18. A schema jelölés rangsorolási faktor
Fő célja, hogy segíti, hogy a kereső jobban megértse az oldal tartalmát. Javíthatja a CTR-t, de nincs közvetlen hatása a helyezésekre.

 

19. A H1 elemek kritikusak SEO szempontból
Kutatások azt mutatták, hogy kicsi korreláció van a H1 elemek és a rangsorolás között. Mindazonáltal érdemes jó H1 tag-eket írni, de ez a használhatóság és az elérhetőség szempontjából fontos, nem annyira a SEO miatt.

 

20. A meta tagek javítják a rangsorolást
A Google 2009-ben bejelentette, hogy a meta description és meta keywords tag-ek nincsenek hatással a keresési rangsorra. Ennek ellenére a meta leírások jó lehetőséget biztosítanak egy egyértelmű üzenet közvetítésére, ami befolyásolhatja az átkattintási arányt.

 

21. Jó taktika, ha a meta robot tag tartalmaz ‘index, follow’ megjelölést
Ez teljesen felesleges. Ha másként nem rendelkezünk, a keresőmotorok feltételezik, hogy indexelhetik és követhetik az oldalt.

 

22. Egy .xml sitemap javítja a helyezéseket
Csak a keresőmotorokat segíti a tartalom jobb megértésében. A Google szerint, nincs hatással a rangsorra.

 

23. A Google büntet az érvénytelen HTML-ek miatt
Mivel a weboldalak nagyobb része nem rendelkezik tökéletes HTML kóddal, a Google nem bünteti a törött vagy érvénytelen HMTL-eket, és az érvényes HTML kód megléte nem rangsorolási faktor.

html
 

24. Az URL-k .html végződésűek legyenek
Soha nem volt rangsorolási tényező.

 

25. Ha a kulcsszavak szerepelnek a belső linkek linkszövegében, javulnak a helyezések
Ez nem igaz.

 

26. A kifelé linkelés segíti a rangsorolást
Nem segíti. De a másik irányból nézve szükség van minőségi linkek szerzésére.

 

27. A Google nem olvassa CSS fájlokat
De, a Google robotok olvassák őket.

 

28. A belső linkek nem számítanak SEO szempontból
Ha az oldalunk rossz belső navigációval rendelkezik, az rossz hatással lehet a felhasználói élményre és ez gyengébb helyezéseket eredményezhet.

 

29. Először be kell fejezni az oldalt mielőtt, elkezdünk aggódni a SEO miatt
Elkezdhetjük az oldalon belüli optimalizálást a weboldal készülésével azonos időben. A Google feltérképezi az oldalt rögtön miután élővé válik.

 

30. Kulcsszavak a HTML komment tag-ben, a képek címében és a Href tag-ben segíti a SEO-t
Tesztek alapján nincsen hatással a helyezésekre.

 

Tartalommal kapcsolatos mítoszok

31. A tartalommarketing minden, amire szükségünk van
Igaz, hogy fontos, de a reklámok és a befolyásolók elérése nélkül még a legjobb tartalom is ismeretlen marad.

 

32. A jó tartalom mindig javítja a helyezéseket
Jó tartalmak írása segíthet ugyan, de releváns linkekre és jó felhasználói élményre ugyanúgy szükség van. A siker titka jó tartalom minőségi linkekkel.

content seo
 

33. A tartalom rövid/hosszú legyen
A Google nem számolja meg a szavakat rangsoroláskor. Néha egy rövid cikk ugyanolyan sok megosztást és kommentet generálhat, mint egy hosszú. A kulcs, hogy győződjünk meg arról, hogy a szöveg egyedi és lenyűgöző.

 

34. Ha duplikált tartalmunk van, megbüntet a Google
Az oldalon belüli duplikált tartalom nem igényel lépéseket addig, amíg nem tűnik úgy, hogy az ismétlődő tartalom megtévesztő, manipulatív.

 

35. A tartalom frissíteni kell x alkalommal minden hónapban
Törekedjünk a minőségre, ne a mennyiségre. Nézzük meg a versenytársakat és határozzuk meg a stratégiát.

 

36. A linkek elhelyezkedése nem számít
Általában a cikkekben található első link a legnagyobb súlyú. Próbáljuk a fontos linket a tartalom elején elhelyezni.

 

37. A főoldalra sok tartalom szükséges
A főoldali tartalomnak annyira kell hosszúnak lennie, hogy elmagyarázza, kik vagyunk, mit csinálunk, hol vagyunk helyileg, mik az értékeink és mit kell csinálniuk a látogatóknak.

 

38. A tartalom mennyisége fontosabb, mint a minősége
A Google könnyen felismeri a “tartalom farmokat”, ahol a tartalmak a robotok kedvéért készülnek. Ha nem jó a felhasználókra vonatkozó statisztika, egy jel lehet arra, hogy a tartalom nem jó.

 

39. Az infografikák ideje lejárt
Az infografika gyűjtőoldalak link ereje csökkent, de egy új út nyílt arra, hogy az infografikákat használjuk az eredményes linképítéshez: Guestographics

 

40. A nagyobb kulcsszósűrűség jobb
A kulcsszóhalmozás nem vezet sehová. Csak összezavarja a látogatókat.

 

41. A vállalkozásomnak nincsen szüksége blogra
Minden vállalkozásnak szüksége van blogra, hiszen a releváns tartalom és a linkek a hosszú távon jó rangsorolás szerves részei. Minden iparágban vannak hírek és innovációk. Egy blog segíthet abban, hogy szakértővé váljunk az adott piacon.

Blog
 

42. A videó minden, amire szükségünk van
Mivel néhány weboldal eredményes kizárólag videókkal, meg kell fontolnunk a használatát. A legjobb eredmény elérésére érdekében azonban használjunk szöveges és képi tartalmat is.

 

43. AZ A/B tesztelés káros hatással lehet a helyezésekre
Ha az A/B tesztelés olyan rossz dolog lenne, miért ajánlana fel a Google A/B teszt eredményeket Google Analyticsben….

 

Technikai SEO mítoszok

44. A Google nem tud Java vagy Ajax fájlokat olvasni
Gyakori tévhit. Az igazság az, hogy a Google olvassa a JavaScript fájlokat és egyre jobban feltérképezni az Ajax tartalmakat is.

 

45. Ha biztonságos (HTTPS) a weboldalunk, szignifikánsan javulnak a helyezések
2014 augusztusában a Google bejelentette, hogy a HTTPS használata rangsorolási faktor, ami azt jelenti, hogy ha a weboldalunk standard http választ ad, hátrányt szenvedhet. Mostanra azonban csak “gyenge” faktorként jelenik meg, a globális lekérdezések kevesebb, mint 1%-át befolyásolja.

HTTPS
 

46. A Google robotok nem olvassák a CSS fájlokat
Átvizsgálják a CSS-t is, rejtett spam taktikák után kutatva.

 

47. A linképítés halott: A linkek még sok évig fontosak maradnak
A bejövő link továbbra is az egyik legfontosabb faktor, aki erősen korrelál a Google helyezésekkel.

 

48. A linkek oldalon kívül, az említések pedig oldalon belül legyenek
Ez nem igaz. Az együttműködési hivatkozások jó hatással vannak a linképítésre.

 

49. A linkek mennyisége fontosabb, mint a minősége
Néhány évvel ezelőtt ez igaz volt, most már azonban 1 db link egy releváns és elismert oldalról erősebb, mint 1000 gyenge bejövő link.

 

50. Ha aldomaint használunk a blog oldalhoz, az rossz SEO szempontból
Teljesen hamis állítás. Jó példa rá a blog.hubspot.com, ami a forgalom 50%-át organikus keresésekből éri el.

 

51. Ha fizetünk linkekért, az oldalunk büntetve lesz
Bizonyos fizetett linkek egy „fekete pontot” adhatnak az oldalnak, de mindig van mód arra, hogy minőségi fizetett linkre tegyünk szerint anélkül, hogy egy Google büntetést kockáztatnánk.

 

52. Minden bejövő link egyenlően fontos
A legjobb bejövő linkek relevánsak az iparág szempontjából és olyan hiteles weboldalakról érkeznek, amelyek jól ismertek az adott piacon.

link
 

53. A nofollow linkek rossz hatással vannak a helyezésekre
Nincsenek, hacsak nem spammelésre használjuk őket nagy mennyiségben. Teljesen természetes, ha a bejövő linkek bizonyos százaléka nofollow típusú.

 

54. A nofollow linkek értéktelenek
Kritikusak a linkprofil szempontjából. Ha a Google azt látja, hogy nincs egy darab nofollow linkünk sem, megrázza a piros zászlót, hogy mi csak manuálisan építünk linket, természetes módon nem szerzünk egyáltalán. Tehát a nofollow linkeknek van értéke, és nem olyan dolgok, amiket ignorálnunk kéne.

 

55. A linkszöveg halott
Annak ellenére, hogy számos forrás szerint a linkszövegek ereje gyenge, mégis fontos tényezők.

 

56. A vendégposztolás halott
A gyenge minőségű vagy spammelt vendégposztok ideje lejárt, de ha a minőséget hangsúlyozzuk, továbbra is az egyik leghatékonyabb linképítési technika lehet.

 

57. Az oda-vissza linkek még működnek
Nem, már régóta nem. Még büntetést is kockáztatunk, ha nagy számban alkalmazunk linkcserét.

 

58. A sitewide linkek nem veszélyesek
A sitewide linkek sok problémát okozhatnak. Óvakodjunk a pontos egyezésű linkszövegektől, amik több száz sitewide oldalról érkeznek.

 

59. A linképítés veszélyes
Minden Google frissítést figyelembe véve az emberek félnek a linképítéstől. Pedig vannak teljesen biztonságos technikák, mint a tartalommarketing, a minőségi vendég blogolás, a termék/szolgáltatások értékelése és még sok egyéb.

 

60. A gyors linképítés rossz hatással van a rangsorolásra
Nincs pontos szám arra vonatkozóan, hogy mennyi linket ideális építeni egy adott idő alatt.

 

61. A blog, fórum kommentek ártalmasak a helyezésekre nézve
Ez nem fordulhat elő akkor, ha hiteles, spam szűrővel ellátott weboldalról érkeznek.

 

62. A Google nem követi a nofollow linkeket
A Google feltérképezi ezeket a linkeket is. A nofollow attribútum fő célja, hogy megtartsa az oldal erősségét és PageRank értékét.

 

63. Ha nincs link, nincsen SEO érték
Az említések, értékelések gyakran nem tartalmaznak weboldalra mutató linket. Ezeket link nélküli említéseket brand szignálként kezeli a Google.

brandépítés
 

64. Minden fizetett linkgyűjtős link rossz
Nem minden linkgyűjtős link rossz. Ha a weboldal bekerülés moderációval történik és a linkgyűjtő hiteles, megfontolandó, hogy listázzuk rajta az oldalunkat (pl. lap.hu oldalak http://www.lap.hu/ ). A helyi linkgyűjtőkbe történő regisztrálás javíthatja a helyi rangsorban elért helyezésünket.

 

SEO rangsorolási mítoszok

65. A helyezés minden, ami számít
A rangsorolás a SEO fontos része, de a siker igazi mérőszámai a konverziók és az eladások. Egy SEO kampány sikere nem ítélhető meg csak a helyezések alapján. Néhány kulcsszó jobban konvertál, és több bevételt hoz, mint a többi.

 

66. A Google helyezések globális szinten azonosak
A Google keresési eredmények helyi jellegűek, részben függnek az aktuális helyzetünktől. Ez a tendencia a Google azon álláspontját követi, hogy személyre szabott szolgáltatásokat szeretne nyújtani a felhasználóknak.

 

67. Elsőnek kell lennünk
Ideális esetében elsők vagyunk. Néha a forrás, amire szükség van, ahhoz, hogy a 2-3. helyről feljebb kerüljünk, hatalmas, és nem éri meg. Koncentráljunk inkább a long-tail kulcsszavakkal kapcsolatos erőfeszítésekre, hiszen ezek hozhatják a legnagyobb megtérülést.

 

68. Nagyszámú kulcsszóra elöl lenni jobb
Ez gyakran a kezdők hibája: elkezdenek teljesen értelmetlen szavakra optimalizálni minden hónapban. Használjunk long-tail kulcsszavakat, amik jól konvertálnak.

 

69. Elegendő felkerülni a Google első oldalára
A top 10-ben minél jobb a pozíciónk, annál több kattintást és forgalmat érhetünk el. A Google első oldalán, az első és a tízedik találat átkattintási aránya közti különbség jelentős lehet.

 

70. A keresési eredményekben látható félkövér kulcsszavak hatással vannak a rangsorra
A céljuk csupán a jobb felhasználói élmény.

félkövér szavak
 

71. A közösségi szignálok közvetlen hatást gyakorolnak a helyezésekre
A social media szignálok az online marketing stratégia szükséges részei. Korrelálnak ugyan a jó organikus helyezésekkel, de nem adnak egy komplett marketing stratégiát.

 

72. A közösségi szignálok linkeket hoznak létre
Ezek a közösségi médiában való aktív részvétel jelei és hatással lehetnek a Google helyezésekre, különösen helyi keresések alkalmával, de nem egyenlők a bejövő linkekkel. Nagyon rövid élettartamúak és ahhoz, hogy segítsék az organikus rangsorolást, folyamatosnak kell lenniük. Kutatások azt mutatták, hogy ha megszűnnek ezek a közösségi jelek, akkor gyakran a helyezés is romlik, ha közben nincs egyéb SEO tevékenység.

 

73. A Google+ nem fontos SEO szempontból
A Google+ növekedése folyamatos. A megosztott posztunk megjelenik azoknak az embereknek, akik a köreinkben vannak. A Google gyakran mutat Google+ helyi találatokat a normál keresési eredmények felett.

 

74. Az új oldalak nem érhetnek el jó helyezést a „Google Sandbox” miatt
Az új oldalakat a Google néhány perc alatt indexeli és a kikerülés után néhány héttel már jól szerepelhetnek.

 

75. Ha egyszer elsők vagyunk, nincs több dolgunk
A versenytársak nem alszanak. Folyamatosan dolgozni kell a SEO teljesítményen vagy előbb-utóbb egy másik weboldal megelőz minket.

 

Felhasználói élménnyel kapcsolatos mítoszok

76. A weboldal sebessége nem fontos
A sitespeed az egyik legfontosabb rangsorolási faktor.

 

77. A SEO nem fontos használhatóság szempontjából
A felhasználói élmény jelentős hatással van az organikus helyezésekre. A jó UX magas CTR-hez, oldalon eltöltött időhöz vezet és a helyezett oldal ezáltal jobb eredményeket érhet el.

 

78. Minél magasabb a visszafordulási arány, annál gyengébbek a helyezések
A magas visszafordulási arány nem szükségszerűen rossz dolog, hogy ha a jó közönséget vezetjük a jó oldalra és pontosan azt adjuk neki, amit keres.

 

79. Nincs szükség mobil weboldalra
2014 óta a mobil internethasználat meghaladja az asztali gép használatot.

 

Black hat SEO mítoszok

80. A black hat SEO nem működik
Attól függ, mit jelent a “működik”. Számtalan olyan technikája van, amivel egy rövid időre előre kerülhetünk a rangsorban. Az utóbbi években azonban a Google sok ilyen módszernek végett vetett.

 

81. A Google teljesen megszünteti a privát bloghálózatokat
Igazság szerint néhány esetben használhatók. De az összes frissítés után nehezebb, kockázatosabb és drágább alkalmazni őket a SEO érdekében.

 

82. Automatikus SEO eszközöket használni mindig black hat vagy spam technika
A keresőoptimalizálás sok esetben hatalmas mennyiségű adattal történő munkát igényel és az automatizálási eszközöket gyakran muszáj használni ahhoz, hogy versenyben tudjunk maradni.

 

83. Könnyen előrébb kerülhetünk spam segítségével
Vannak emberek, akik előszeretettel használnak a black hat technikákat, de az eredmény nem tart sokáig és hosszú távon nem éri meg. Emellett kockáztatunk vele egy Google büntetést is, amellyel minden idő és erőforrás, amit bele fektettünk, haszontalanná válik.

black hat
 

84. A cloaking (álcázás) működik
Ez nagyon régi technika, és manapság nagyon veszélyes.
A cloaking használatával az oldal mást mutat a felhasználóknak és mást a keresőrobotoknak.

 

85. Minden álcázás rossz és kockázatos
Ha a szándékunk becsületes, nincs mitől félnünk.

 

86. Vannak egy kattintásos, szoftveres megoldások
Néhány évvel ezelőtt lehetséges volt jó helyezést elérni egy automata szoftver segítségével. Most már ez lehetetlen.

 

87. A negatív SEO nem létezik
Akár tönkre is teheti a vállalkozásunkat, így figyeljük az oldalunk statisztikáját.

 

88. A Google “szétzúzza” a spamet
A Google erősen foglalkozik a spammel, jobban, mint valaha, de még van mit fejleszteni. A következő kihívás számukra a kifinomultabb spam technikák kezelése.

 

Google büntetésekkel kapcsolatos mítoszok

89. A Disavow Tool nem működik
Rengeteg időt spórolhatunk meg vele ahelyett, hogy manuálisan távolítanánk el a linkeket. Ha időben reagálunk, eőfordulhat, hogy eltüntetni a manuális vagy algoritmus büntetéseket is.

 

90. Ha Disavow-ba teszünk minden linket, az megoldja a problémát
A Disavow Tool nem egy csodaszer. Ha már látjuk a büntetésről szóló üzenetet Google Webmestereszközökben, a linkprofil tisztítás után kérjünk egy felülvizsgálatot.

 

91. A Google bünteti azokat az oldalakat, amik noscript tag-et használnak
Nincs olyan büntetés, ami erre vonatkozna.

 

Google összeesküvés elméletekkel kapcsolatos tévhitek

92. Fizetünk a Google Adwords-ért = jobb organikus helyezések
Nem, ez abszolút nem igaz.

 

93. Adsense segíti/rontja a helyezéseket
Az Adsense bannerek nem segítik a SEO-t, de nem is rontják a helyezéseket, hacsak nincs túl sok reklám az oldalon.

 

94. A Google kémkedik a webmesterek után a Google Analytics segítségével
A Google nem használja az Analytics-et kémkedésre. Másrészt a versenytársak megtalálhatják, hogy a GA kódunkhoz hány weboldal tartozik, hiszen a kód megtalálható a weboldal forráskódjában.

 

Téveszmék, helytelen értelmezések

95. A Google Authorship segíti a SEO-t
A Google megszüntette a programot 2014 augusztusában.

 

96. Google frissítések évente néhány alkalommal vannak
Igazából változó. Tehát ne gondoljunk rá úgy, mint szezonális dologra. Minden évben, a Google körülbelül 500-600 alkalommal megváltoztatja a keresési algoritmusát.

update
 

97. A Toolbar PageRank ugyanaz, mint az tényleges PageRank
A PageRank folyamatosan változik, frissül, miközben a toolbar PR csak 1-2 alkalommal évente. Utóbbi a PageRank publikus verziója, amit a böngészőbe telepíthetünk bővítményként.

 

98. A PageRank azt mutatja, hogy a Google milyen fontosnak tartja az oldalunkat
A PageRank egy jó eszköz volt arra, hogy segítse a SEO-sokat abban, hogy visszaéljenek az algoritmusokkal azáltal, hogy magas PR értékű domaineket vásárolnak. Azonban ma már a toolbar PR nem frissül rendszeresen, így nem megbízható mutatószám.

 

99. Egyetlen SEO technika működni fog minden oldal/kulcsszó esetében
Minden SEO stratégia az iparági specifikumok szerint kell készüljön. Ami az egyik weboldal esetében eredményes, nem biztos, hogy a legjobb megoldás egy másik esetén is.

 

100. A SEO minden, amire szükséged van
A SEO különösen fontos, de csak egyetlen része annak a kirakósnak, ami a látogatókat a weboldalra vezeti. A felhasználói élmény és az egyedi érték fejlesztésére is szükség van.

complete
 

101. A SEO olyan valami, amit az IT kezébe kell adnom
Ezen felfogás szerint a SEO technikai szakértelmet igényel és mivel technikai, csak az IT tudja megoldani. Van ugyan technikai része, de ehhez többre van szükség, mint csupán technikai tudásra.

 

102. Vannak „SEO guruk”
Nem, nincsenek SEO guruk. Mindenki, aki Guru-nak mondja magát, csak keresi a lehetőséget, hogy megszerezze magának a kezdő vállalkozásokat.

 

103. Vannak SEO titkok
Hasonló az előzőhöz. Felmérhetjük a versenytársak stratégiáit. Nincsenek titkok, csak emberek, akik billentyűparancsokat keresnek a sikerhez.

 

104. A SEO halott
A SEO él és virul. Világszerte a weboldalon forgalmának 51%-át az organikus keresések biztosítják.

 

105. A SEO cégek garantálni tudják az eredményeket
Egyik cég sem tudja 100%-osan garantálni, hogy egy adott kulcsszóra első helyezést érhet el a weboldalunk. Több mint 200 faktor van, ami befolyásolja az organikus helyezéseket. Nincsen egy általános formula a sikerhez.

 

106. A SEO egy azonnali megoldás
Sajnálatos módon, a SEO nem oldja meg a keresőkben való láthatóságát, problémáját a következő hétre. Gyors eredmények csak PPC kampányokkal lehetségesek, hiszen ez az, amivel azonnali forgalmat (forgalomnövekedést) érhetünk el.

 

107. A SEO túl sok időt vesz igénybe
Helyes kulcsszókutatással és SEO stratégiával az első eredmények már 4-12 alatt láthatóvá válnak.

 

108. A SEO a manipulatív organikus eredményekről szól
A Google egyre okosabb és szignifikánsan limitálja a manipulatív lehetőségeket. Így ezek nem vezetnek hosszú távú eredményre.

 

109. A SEO túl drága
Igaz, hogy az utóbbi években, a Google frissítéseknek köszönhetően, egyre drágább és drágább, főleg ami a minőségi linkeket és a tartalmat illeti. Végezzünk kutatást és kérjünk néhány SEO ügynökségtől ajánlatot. Hasonlítsuk össze az árakat, illetve a szolgáltatásokat.

 

110. A cégem nagyon kicsi, a SEO nem éri meg
Ha kis üzlet vagyunk a local SEO a legjobb és legköltséghatékonyabb marketing megoldás.

 

111. Helyi üzlet vagyok, nincs szükségem SEO-ra
A Google keresési lekérdezések 43%-a helyi jellegű.

 

112. A SEO túl nehéz az egyszerű emberek számára
Számtalan alap és pro stratégia van.

seo
 

113. Be kell küldenem az oldalam a Google-nek
A legrégebbi SEO mítosz. Nem kell beküldenünk az oldalunk ahhoz, hogy megjelenjünk a keresési eredményekben. A Google rendszeresen feltérképezi az oldalakat.

 

114. SEO és „sima” marketing nem keverhető
A SEO egy marketing csatorna, ami a hagyományos marketing stratégia része lehet.

 

115. „Van egy beépített emberünk a Google-nél”
Ezt a mondatot a szélhámosok szokták használni, akinek fogalmuk sincs az online marketingről. A Google a világ egyik legnagyobb cége több ezer munkatárssal.

 

116. Ha felépíted az oldalad, jönni fognak
Építsünk egy lenyűgöző oldalt kivételes tartalommal és nézzünk meg a forgalom változását. Az igazság az, hogy reklám, SEO nélkül senki sem fogja látogatni.

 

 

Forrás: fortunelords.com

 

 

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!



Referenciák
Kérjen
árajánlatot!