A Facebook hirdetések | Weboptim

Nincs költséghatékonyabb módja annak, hogy elérjük a megcélzott fogyasztói csoportot, mint a Facebook fizetett hirdetés. A Facebook egy nagy, adat hátterű hirdetési platform, amely komoly üzleti eredményekhez vezethet, ha helyesen használják.

 

De ahhoz, hogy maximalizáljuk a Facebook hirdetések eredményeit, meg kell érteni a különböző Facebook hirdetési célokat, és hogy hogyan kell használni őket. A rossz típusú hirdetés kiválasztása gyengítheti a kampányt, pénzt és időt vesztegetve ezzel.

 

Íme egy gyors útmutató a különböző Facebook hirdetések típusairól és helyes használatukról.

 

applications-2344383_960_720

 

Alkalmazástelepítések

Ez a típusú hirdetés Facebookon arra irányul, hogy új felhasználókat szerezzünk, arra biztatjuk az embereket, hogy töltsék le mobilalkalmazásunkat. A hirdetés bemutatja az alkalmazás jellemzőit, funkcióit.

 

12

 

Márkaismertség

A vállalkozás sikere felé vezető első lépés a márka ismertségének kialakítása. A márkaismertségi céllal olyan embereket érhetünk el, akik nagyobb valószínűséggel fognak odafigyelni Facebook fizetett hirdetéseinkre, így extra láthatósággal elkötelezettségre ösztönözhetjük tartalmainkkal célközönségünket.

 

2

 

Boltfelkeresések

Ennek a hirdetéstípusnak a segítségével egy adott földrajzi helyre (pl. az üzletünkhöz) csábíthatók a felhasználók helyszín struktúra beállításával.

 

6

 

Elérés

Olyan Facebook fizetett hirdetések hozhatók létre, amelyekkel a vállalkozásunk közelében lévő embereket tudjuk elérni. Egy „Útvonaltervezés” gomb létrehozásával az emberek azt is láthatják, hogyan érnek el hozzánk.

 

Konverziók

A hirdetés optimalizálásával különféle tevékenységekre ösztönözhetjük az embereket a weboldaladon, mint például feliratkozás egy hírlevélre, vagy termék megvásárlására. Ezek lehetővé teszik, hogy a közönség ellátogasson a weboldalra, forgalmat generálva ezzel a honlapon.

 

7

 

Aktivitás

A bejegyzések kiemelése lehetővé teszi, hogy még több embert érjünk el és növeljük aktivitásukat, azaz a kedvelések számát, hozzászólásokat, megosztásokat, fénykép/videó megtekintéseket. A Facebook oldal hirdetése esetén is használatos kampány cél, ugyan is olyan embereket céloz meg, akiket nagy valószínűséggel érdekelni fog Facebook oldalunk.

 

8

 

Érdeklődőkeresés

Az érdeklődőkeresési hirdetések segítségével megkérhetjük a hirdetésre kattintókat, adják meg e-mail címüket vagy elérhetőségi adataikat. Így könnyen regisztrálókat toborozhatunk hírlevelekhez, árbecslésekhez, telefonos megkeresésekhez és üzleti információs anyagokhoz.

 

9

 

Forgalom

A weboldalunk vagy Facebook-oldalunk legfontosabb területeire irányíthatjuk a célközönséget.

 

10

 

Videómegtekintések

Lényege, hogy a hirdetéseknél kép helyett videó előnézet jelenik meg, a videó segítségével pedig bármit elmesélhetünk közönségünknek. Olyan videókat érdemes népszerűsíteni, melyek ismertebbé teszik a márkát, legyen szó termékbevezetésről, ügyfelekkel kapcsolatos történetekről, vagy háttéreseményekről.

 

11

 

A Facebook hirdetések megjelenési módjai

 
pla
 

Összefoglalás

  • A Facebook hirdetéseknek köszönhetően kiválaszthatjuk és elérhetjük célközönségünket
  • Látványos, rugalmas hirdetésformátumokkal felhívjuk az emberek figyelmét
  • A hirdetések bármilyen eszközön és kapcsolati sebesség mellett működnek
  • Vizuális formában mutatja be, hogy a hirdetések milyen hatással voltak vállalkozásunkra, milyen eredménnyel zárultak hirdetési kampányaink

 

Kérjen árajánlatot Facebook tevékenységre!

 
 
 
ÉS EZEKET OLVASTA MÁR?

 

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!


Referenciák
Kérjen
árajánlatot!