Mi az a cikk marketing? | Weboptim

A cikk marketing egyfajta hirdetési forma, melynek két típusa létezik. Az egyik a hagyományos cikk marketing, mely a nyomtatott sajtóban tölti be szerepét, míg a másik, ami napjainkban sokkal jelentősebb, az internetes cikk marketing. Ez utóbbi az interneten publikált cikkek segítségével irányít forgalmat egy adott weboldalra, a szövegben elhelyezett linkek segítségével. Ezeket érdemes a szövegben kulcsszavak formájában elhelyezni, melynek köszönhetően a keresőmotorok találati listáiban is előrelépés érhető el.
 
A cikk marketing alkalmazásával valódi eredmények hosszú távon érhetők el. Ehhez elsősorban a folyamatos publikációra van szükség, de nem elhanyagolható tényező a megjelenő cikkek minősége, vagy az ezekben található linkek megfelelő elhelyezése sem.
 
Ez azonban önmagában nem elegendő. A siker eléréséhez ugyanis szükség van egy jól kialakított weboldalra is, melyet érdemes a cikk megírása előtt alaposan tanulmányozni, az esetleges hibákat kijavítani.

 

Az elsődleges cél tehát cikk marketing esetén az online jelenlét kiépítésének támogatása, valamint annak növelése.

A cikkmarketing alapelvei:

  • minőségi tartalom
  • megfelelő hosszúságú tartalom
  • kulcsszavak optimalizálása
  • linkek megfelelő elhelyezése
  • kulcsszavas linkek
  • folyamatos megjelenés

Amit érdemes kerülni:

  • silány tartalom
  • túl sok kulcsszó
  • egyszeri megjelenés
  • rosszul választott cím

Referenciák
Kérjen
árajánlatot!