Facebook hirdetés kezelése

Mi is az a Facebook hirdetés…

Bár a Facebookon viszonylag könnyen tud egy laikus is hirdetést létrehozni, de hogy ez a hirdetés a maximális megtérülést hozza, ahhoz érdemes szakértő segítségét kérni.
 
A hirdetéseknek 2 fő típusa van: a hírfolyamban megjelenő, illetve a jobb oldali oszlopban látható.

 

Fb_hirdetések_weboptim
 
Mindkét típus esetében több cél közül lehet választani: a weboldal látogatószámának növelése, az adott Facebook oldal/ bejegyzés népszerűsítése, alkalmazással kapcsolatos tevékenységek aktivizálása, stb.. Csak a cél kijelölése után következhet a hirdetés létrehozási folyamat.
 

Miért érdemes a Facebookon hirdetni?

  • Magyarország jelenleg legnépszerűbb közösségi oldala
  • Új vevőket lehet rajta elérni, növelhetjük a cégünk ismertségét
  • Nagyon jó célzási lehetőségek vannak: a felhasználók neme, életkora, érdeklődési köre vagy akár párkapcsolati állapota alapján célozhatunk.
  • Csak a kattintások (nem megjelenések) után kell fizetni
  • A Google-ben lévő hirdetésekhez képest alacsonyabbak a kattintási díjak
  • Kombinálható más marketing eszközökkel

Amit vállalunk:

  • Hirdetési forma kiválasztása, kampány beállítása, indítása
  • Hirdetések elkészítése (szövegesek és bannerek egyaránt)
  • Folyamatos kezelés, optimalizálás
  • Eredmények értékelése, szükséges változtatások / újítások, új hirdetések
  • Riportok, statisztikák készítése

facebook (1)
 

Miért minket válasszon?

  • Folyamatos kapcsolattartás ügyfeleinkkel
  • Személyre szabott tanácsadás
  • Riportok készítése rendszeresen az eredményekről
  • Költséghatékonyság
  • Egyéni stratégia kialakítása minden ügyfélnek

Kérjen ajánlatot!

Név *

Email cím *

Tel.: *

Webcím: *

Facebook oldal: *

Üzenet *


 



Referenciák
Kérjen
árajánlatot!