A Google AdWords előnyei | Weboptim
A Google AdWords egy olyan társ a vállalkozások életében, amely számos előnyével érdemelte ki ezt a titulust. Ez egy hirdetési rendszer, amely segíti a használóját, hogy a leghatékonyabb hirdetési kampányt tudja megvalósítani. Amennyiben a cég weboldala látható a Google számára, a hirdetési rendszer lehetőségeinek és adottságainak tárháza áll rendelkezésére.
Az AdWords nyújtotta lehetőséggel képesek a vállalkozások a potenciális vevők kezét fogni, és weboldalukra terelni. Ma már az a szokás vált jelentőssé, hogy az offline marketingeszközök segítségével megjelent hirdetések nagyobb részt nem vezetnek azonnali vásárláshoz, előtte még tájékozódnak az Interneten. Ez a mára kialakult trend is megalapozza azt, hogy szükséges az Interneten hirdetni. Így a tájékozódás miatt internetező közösség tagjai célzottan elérhetőek, ezzel lehetővé téve, hogy a vásárlási folyamatban a vásárlás irányába haladjanak.
Azonnali megjelenés
A Világhálón jelenlévő vállalkozások működését és sikerességét nagyban befolyásolja az a tény, hogy az internetes felhasználók a keresés során általában csak az első találati oldalon böngészik át a találati listát, ritkán történik az, hogy megnézik a további találati oldalakat. Ezért lényeges dolog a Google első oldalán megjelenni. Az AdWords hirdetések azonnali megjelenést biztosítanak, így a vállalkozás az első találati oldalon lesz látható. Igaz, hogy a fizetett hirdetések között, de a netezők nagy százaléka nem tudja megkülönböztetni ezeket az organikus találatoktól.
Költséghatékonyság
A költséghatékonyság felbecsülhetetlen tulajdonság a marketing területén, hiszen alapvetően drága a különböző hirdetési formák alkalmazása, azonban az AdWords kattintás alapú, vagy más néven cost per click (CPC) jellegű. Ennek köszönhetően csak akkor kell fizetni egy hirdetésért, ha az internetező rákattintott a hirdetésre, és így megnyitotta a hirdető weboldalát.
A keretösszeg meghatározásával nincs plusz költés, nem keletkezik terven felüli költség, annyiba kerül a kampány a hirdetőnek, amennyit eltervezett.
Pontos célzás és relevancia
Ez a marketingeszköz lehetővé teszi a pontos célzást, vagyis az interneten böngészők akkor találkoznak egy adott hirdetéssel, ha annak témája megegyezik, összefügg a felhasználó által keresett témával. Ezáltal az internetező számára releváns hirdetésekkel fog találkozni. A relevancia úgy is érvényesíthető a témával való egyezésen felül, hogy például nyelvekhez, területekhez igazítható egy kampány.
Rugalmasság
A hirdetéseket bármikor lehet módosítani a rendszerben, így azonnal hozzá lehet igazodni a kampány során bekövetkezett változásokhoz, vagy különböző hirdetési variációkat lehet kipróbálni a legoptimálisabb eredmény érdekében. Amennyiben például néhány kulcsszó nem hoz konverziót, ki lehet cserélni azokat. Ha a hirdetés ideje alatt elfogyott a cég terméke, leállítható a kampány. Ezzel a rugalmassággal szintén pénzt lehet megspórolni, hiszen a gyors reakciónak köszönhetően nem folyik ki több pénz a cégek kezéből.
Pontos mérhetőség
Az AdWords által lefolytatott kampány sikerességét az is nagyban segíti, hogy biztosított a pontos mérhetőség, lehetőség van statisztikák lekérésére, folyamatosan ellenőrizhetőek az eredmények. Hatékonyabbá lehet tenni a kampányt a kimutatások segítségével, valamint ezek elemzésével javítható akár a cég weboldala, termékkínálata.
Forduljon hozzánk bizalommal!
A számottevő előnye és a látszólagos egyszerűsége ellenére nem olyan könnyű a Google AdWords rendszerét használni. Nagy segítséget tud nyújtani a korlátok legyőzésében egy több éves hozzáértéssel rendelkező cég. Forduljon hozzánk bizalommal annak érdekében, hogy a Google AdWords által kínált lehetőségeket kiaknázzuk Önnek! Segítségünkkel a kampányát olcsóbban tudja megvalósítani, hiszen a megfelelő szakértelemmel menedzselt megbízás jobb konverziót hoz Ügyfeleink számára, mert segítünk például a helyes kulcsszóválasztásban.