Hasznosítsa a kényszerpihenőt weboldala tartalmi fejlesztésével!

SEO projektjeink során sok ügyfelünktől (weboldal, webshop tulajdonosoktól) halljuk rendszeresen, hogy nincs idejük foglalkozni saját weboldalukkal. Leggyakrabban a tartalomírási feladatok maradnak el, vagy kerülnek át hozzánk, ami nem mindig szerencsés. Hiszen mindenki jobban ért a saját üzletéhez, szakmájához, mint mi, így legtöbbször szakamibb, hitelesebb és értékesebb tartalmat tudnak írni, mintha ezt egy szövegíró teszi meg helyettük.

 

 

Most, a koronavírus miatt kialakult helyzet minden cég életét megbolygatja Magyarországon (is). Vannak olyan cégek, melyek nem győznek kapkodni, dolgozni, mert az ő termékük, szolgáltatásuk iránt megnőtt a kereslet. Pl. online gyógyszertárak, higiéniai termékeket forgalmazók, élelmiszer webshopok, ételkiszállítás stb. És vannak sajnos olyan cégek, egyéni vállalkozók is, akiknek szolgáltatása, terméke iránt visszaesett a kereslet. Utóbbiak ezt a kieső időszakot fordíthatják weboldalukra. Ehhez adunk néhány tippet:

 

Fotók, képek:

 

  • ha kevés kép van a weboldalon a szöveges tartalmakhoz, akkor most itt az idő, hogy ezen javítsunk. Ingyenes képadatbázisokban keresgélhetünk képeket ezekhez a szövegekhez. Vagy akár szánhatunk is rá (ha tudunk) párezer forintot fizetős képügynökségeknél.
  • ha nincsenek termékképek, vagy nem minden termékhez vannak, vagy csak 1 db van, és a versenytársak több képpel operálnak – készítsünk akár mi magunk is képeket. Nyilván, ha profi fotós készíti jobb az eredmény, de néhány weboldalon olyan silány képeket lehet találni, hogy azon amatőr fotóval is lehet javítani.
  • videót is készíthetünk: akár PowerPoint használatával (miután elkészítettünk egy pár diás prezit ppt-ben, el tudjuk menteni videó fájlként, és már kész is van). De kereshetünk profibb videókészítő eszközöket is akár.

 

Szövegek:

 

  • bővíthetjük a termékleírásokat (ha rövidek, hiányosak)
  • ha szolgáltatásunk van, bővítsük a szolgáltatásaink leírását
  • kezdjünk bele blog vezetésébe, írjunk blogos témájú cikkeket

 

És miről írjunk, honnan legyen témaötlet?

 

  • nézzük meg a versenytársak weboldalait, és merítsünk innen ötleteket
  • nézzük meg a beszállítók, gyártók oldalait (akár írhatunk róluk, bemutathatjuk őket, a forgalmazott márkákat a vásárlóknak)
  • keressünk rá a saját témánkra blogokban, fórumokban. Itt a userek problémákat, kérdéseket vetnek fel (jó esetben olyan termékkel, szolgáltatással kapcsolatban, ami érint minket). Ezekre akár az adott fórumban is reagálhatunk, de témaötletként is nagyon hasznosak lehetnek. Írjunk egy saját blog cikket, és válaszoljunk meg benne olyan kérdést / kérdéseket amiket olvastunk.

 

És ha még ezek mellett is marad idő a weboldal fejlesztésére, további lépések megtételére, forduljon hozzánk, és cégünk segítséget nyújt a keresőoptimalizálásban. A SEO hosszabb távú folyamat, ha hónapok vagy fél év múlva szeretne eredményt, azt most érdemes elkezdeni!

Ennek a munkának nagy előnye, hogy akár ki sem kell lépnie hozzá a lakásból, online végezhető. És persze nekünk sem kell kimozdulnunk, mi is tudunk online dolgozni.



Referenciák
Kérjen
árajánlatot!