Ingyenes Google Ads fiók audit

Eredménytelen a kampánya? Nincs elég vásárlója, ajánlatkérője?

Vagy túl sok pénzköltés mellett szerények az eredmények?

Kérje ingyenes fiókaudit szolgáltatásunkat, és átvizsgáljuk, véleményt mondunk jelenleg futó kampányairól.

Az auditot Google minősítést szerzett, több éves gyakorlattal rendelkező szakember végzi. Természetesen használunk szoftveres segítséget néhány ponton, de úgy gondoljuk, az így kapott adatok értékelését, következtetések levonását szakembernek kell végeznie, nem mesterséges intelligenciának.

 

Az audit során az alábbi területeket érintjük:

 

  • Fiók felépítése
  • Kampánybeállítások
  • Hirdetésszövegek
  • Bővítmények használata
  • Minőségi mutatók
  • Megjelenési adatok, százalékok
  • Átkattintási statisztikák
  • Kulcsszavak típusai, eredményeik
  • Földrajzi célzás
  • Konverziók
  • Mobiloptimalizáció
  • Display kampány mutatók
  • Eredményesség

A fiók felépítésénél fontos, hogy átlátható és követhető legyen, továbbá könnyen kezelhetőek legyenek a benne futó kampányok, kampánytípusok.

 

A kampánybeállításoknál nagyon sok apró részlet van, amin el lehet csúszni, főleg a célzási, ajánlattételi típusok.

 

A hirdetésszövegeknek nem csak helyesírási és marketing szempontoknak kell megfelelniük. Vannak olyan alapszabályok, amik más szövegíráskor nem merülnek fel, kizárólag a Google hirdetésekre vonatkoznak. Emellett számadatok is segítségünkre vannak a hirdetések minősítésében. A bővítmények a hirdetésszövegek részei, átgondolt használatuk segíti a kampány eredményességét.

 

A minőségi mutató az optimalizáláshoz nagyon fontos, mert általa látjuk, hogy a kulcsszavakat, a hirdetéseket és a landing oldalt mennyire látja relevánsnak a Google.

 

A megjelenési százalékokat azért érdemes figyelni, hogy tudjuk, a versenytársakhoz képest hol jelenünk meg, mennyi lehetséges megjelenést veszítünk például a korlátozott költségkeret vagy a pozíció miatt.

 

Az átkattintási statisztikák segítenek következtetni a hirdetések minőségére, a kulcsszavak és a hirdetések megfelelő kapcsolatára, a pozícióra stb. Ugyanannak a kulcsszónak több típusú beállítása is lehetséges, ami meghatározza, hogy milyen széles körben jelenik meg (plusz szavak beírásával előtte, mögötte; közeli szinonimák; távoli szinonimák stb.) Nagyon fontosak a megfelelő kulcsszavak, hogy a megfelelő célközönséget érjük el, és csak őket. A kulcsszavak eredményeinek követése, és az emiatt indokolt módosítások az optimalizálás meghatározó lépései.

 

A földrajzi célzás megfelelő beállítása nem tűnik bonyolultnak, de számos apróság van, ahol el lehet rontani. És itt is fontos az eredmények értékelése, a területi adatok függvényében történő vizsgálata is.

 

A konverziós pontok és költségek helyes meghatározásának, a konverziók mérésének, figyelemmel követésének, és az ennek türkében történő optimalizációnak kéne a középpontban lennie.

 

A mobilon történő hirdetések kihasználása ma minden üzletben fontos, sőt, van ahol fontosabb is, mint a desktop-os megjelenés. Itt is ugyanúgy lehet optimalizálni a kulcsszavakat, hirdetéseket, megjelenéseket stb.

 

A Display kampányokkal elért célközönség sokkal tágabb, mint a Keresési kampányoké, ezért sokan nem is gondolják, milyen jó célzási lehetőségek állnak rendelkezésre. Akár eredményesebb is lehet, mint egy Keresési kampány.

 

Az eredményességről már szinte minden pontnál volt szó, hiszen külön is érdemes nézni a kulcsszavak, a hirdetések, a bővítmények, a hirdetéscsoportok, a kampányok, az egyes konverziós pontok stb. eredményeit, de természetesen egyben az egész fiók hatékonyságát is.

 

Kérem az ingyenes fiókauditot!



Referenciák
Kérjen
árajánlatot!