Konverzió növelés – a vásárlások és üzletszerzés maximalizálása | Weboptim

  • Sok a weblapon a visszafordulás?
  • Sok a kosárba dobás, de kevés a vásárlás?
  • Van látogató, de nincs ajánlatkérés?

Vállaljuk, hogy kifejezetten eladás növelésre kidolgozott A/B tesztelési módszertanunkkal, megnöveljük weboldala hatékonyságát!

 

Hogy mi is a konverzió?

A konverzió, egy olyan tevékenység amit várunk egy-egy felhasználótól és ez egyben a weblap célja is.

Például: Vásárlás, kapcsolatfelvétel, űrlap kitöltés, letöltés , email cím megadás

A konverzió eseménye az, ami a normál látogatót értékes látogatóvá vagy vásárlóvá teszi.

 

A konverzió optimalizálás:

Az a folyamat ahogyan a konverziós százalékot igyekszünk egyre magasabbra juttatni.
Ez egy tudomány, mert jól kidolgozott menetrend azaz módszertan van rá
És egyben művészet is mert nagy kreativitást igényel.

Eredményeképpen a vásárlási szándék projekttől függően 20%-250%-al nő.

 

Mi ezt a szolgáltatást teljes körűen nyújtjuk ügyfeleink számára. A tervezéstől a tesztelésig, a design elkészítésen át a weblap átalakításáig. Ön anélkül tudja értékesítését radikálisan megnövelni, hogy saját erőforrásait használná.

 

Várjuk ajánlatkérését!

 

További érdekességek:

A konverzióoptimalizálás 5 lépése
Mozgó grafikonok a Google Analytics-ben
 



Referenciák
Kérjen
árajánlatot!