Meetup | Weboptim

 

Az egyik módja annak, hogy új emberekkel találkozzunk, barátkozzunk, vagy gyakoroljuk a szociális készségeinket, az interneten szervezett találkozókon keresztül valósul meg. Jelenleg a legnépszerűbb és legelismertebb webhely erre a Meetup.com, amely lehetővé teszi, hogy részt vegyünk találkozókon, vagy mi hozzunk létre helyi találkozó csoportokat.

 
 

Szabadon csatlakozhatunk az eseményekhez, de pénzbe kerül, ha saját magunk szeretnénk létrehozni egy csoportot. Néhány csoport kizárólag az emberek összehozásán alapul, míg mások hobbi, karrier, vagy üzleti hálózatok köré összpontosulnak. A Meetup.com nagyon hatékony eszközként használható számos kulcsfontosságú stratégiai üzleti cél eléréséhez is.

 

 

 

A Meetup célja

A Meetup.com elsődleges célja az, hogy megkönnyítse azoknak az egyéneknek az offline összejövetelét, akik online találkoztak.  Ezek az egyének egységes online érdeklődéssel egyesültek az interneten. Az Meetupok gyakori példái közé tartoznak a fitness-csoportok, borkóstoló csoportok, könyvklubok, oktatóanyagok és vitacsoportok. A meetup-okat számos üzleti célra is használni lehet, például termékbemutatók, hálózati események, képzések, CSR események és fókuszcsoportok esetén. A Meetup weboldala és a mobilalkalmazása megkönnyítik a közönségépítést és az eseménytervezést, mivel a felhasználók számára lehetőséget biztosítanak arra, hogy másokat is meghívjanak az eseményekre.

 

Havi 19$-ért megkaphatjuk a Meetup.com szervezői platformját, amely lehetővé teszi, hogy a meetupot-ot nyilvános, vagy privát naptárban ütemezzük; Adhatunk hozzá eseménydíjat, amit Amazon Payments, vagy PayPal rendszeren keresztül tudnak kifizetni a résztvevők; Beállíthatjuk az RSVP információit és/vagy a várólistát, valamint az automatikus emlékeztetőket a résztvevők számára.

A Meetup előnyei

A Meetup-ot használhatják egyének, akik hasonló érdeklődésű egyénekkel szeretnének összejöveteleket szervezni/összejöveteleken részt venni, valamilyen közös cél érdekében, mint például a kapcsolatépítés. Mettup-ot szervezhetnek cégek, hogy sokkal hatékonyabb módon kapcsolódjanak jelenlegi ügyfeleikhez és/vagy potenciális ügyfeleikhez, mint egy egyszerű Like, vagy Follow esetén. Mivel valóban személyesen találkozhatunk az ügyfelekkel, a célzott fogyasztókkal és/vagy a véleményvezérekkel, a márka benyomása mélyebb és személyesebb lesz. A Meetup-ok segítségével elérhetjük a fogyasztókat, betekintést nyújthatunk termékünkhöz, vagy márkánkhoz, valamint növelhetjük láthatóságunkat.
 
Ugyanakkor használhatjuk termékek elindításához, tréningek indításához (melyek erősíthetik a márkahűséget), növelheti a márkaismeretet a CSR eseményeken és más márkával kapcsolatos eseményeken keresztül. A Meetup.com-on lévő profilunk szintén növelhetik az online láthatóságot a keresési eredmények között. A Messages szolgáltatás pedig lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy kommunikáljanak egymással az interneten, mielőtt megosztanák a személyes kapcsolattartási adataikat.

 

A Meetup.com hatékonyan kihasználható számos stratégiai üzleti cél elérésére, beleértve az elérhetőség és láthatóság növelését, az eseménykezelést, a toborzást, az értékesítést és a piackutatást. Ez különösen hatásos a kisvállalkozások és a szűk piacok számára, de számos különböző cégek és iparágak számára is hatékonyan használható bármely fent említett cél eléréséhez.

 
 
 
 

És ezeket olvasta már?

 
 

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!



Referenciák
Kérjen
árajánlatot!