Látogatottság növelés | Weboptim
Egy-egy site látogatottságának növelésére számos eszköz áll rendelkezésünkre:
- Fizetett online reklámfelületek (például banner-ek)
- Internetes keresőkben elhelyezett fizetett linkek
- Kereső-optimalizálás a keresőkben elért előkelőbb helyezés érdekében
- Kattintás alapú hirdetési rendszerek (például Google Adwords)
- Offline hirdetések
Vállaljuk, hogy az itt felsorolt megoldások alkalmazásával még látogatottabbá tesszük az Önök weblapját – legyen szó direkt (URL beírásával történő) vagy indirekt (linkre kattintva bekövetkező) látogatásról.
Közösségi Marketing a látogatottság növelés és a marketing új iránya. A facebook és twitter elterjedésével új távlatok nyíltak a célközönségünk megszólítására.
A Google nagyon szereti, ha sok témába vágó tartalom van a weboldalunkon. A SEO szövegírás egy külön szakma, amivel ezeket a szövegeket előállíthatjuk
Ismét lehet vissza nem térítendő, Uniós támogatásra pályázni weblap, webáruház és ügyfélkapcsolat kezelő rendszer készítéséhezWeblap és CRM pályázatok.
Látogatottság növelés az Ön igényei szerint!
További érdekességek:
Milyen egy jó landing page?
A konverzióoptimalizálás 5 lépése