Seo Specialista feladata | Weboptim
A keresőmarketing szakember feladata
Az első és legfontosabb feladata a kereső specialistának, hogy naprakész információval rendelkezzen a területén, a keresők világában. A Google nagyon gyorsan fejlődik és ezzel a fejlődéssel egy jó SEO specialista, lépést tart napi szinten. Tudja, hogyan változnak a rangsorolás szempontjai. Teljesen informált a linkek és a linképítés szerepének a változásáról.
Olvassa a legnagyobb fórumokat pl:
Biztos kézzel nyúl azokhoz az eszközökhöz, amivel a Google lista elejére lehet kerülni. Minden esetben kerüli a tiltott technikákat, ilyenekkel soha nem él. Nem ígér az ügyfélnek egy hónapon belül eredményt, mert tudja, hogy legalább 4-8 hónap alatt lehet egy-egy kulcsszóra, a lista elejére kerülni.
Használ eszközöket a keresőmarketing projekt során, amivel a munkája tervezhetővé válik.
- Például helyezés ellenőrző programot.
- HTML elemzőt a kulcsszósűrűség megállapításához
- Link ellenőrző programot
- Konkurencia elemző szoftvert
A jó seo specialista minden esetben reportolja a munkáját és nem vállal lehetetlen küldetéseket.