Weboptim.hu – Online marketing és keresőmarketing blogja

6 mód a hatásos Facebook kampány létrehozásához

A Facebook hirdetések rendkívül jövedelmezőek lehetnek, és számtalan módon tehetjük őket hatékonyabbá. Bemutatunk 6 féle módot a hatékony Facebook hirdetései kampány létrehozásához.

 

Tovább >

 

A Google helyezések romlanak – 10 dolog, amit tehetünk

A Google keresőjében elért organikus helyezés minden weboldal-tulajdonos számára fontos mutatószám. Érdemes folyamatosan nyomon követni, hiszen a Google újabb és újabb algoritmusfrissítései jelentős hatással lehetnek rá. Ha csökkenést tapasztalunk, mindenekelőtt meg kell találnunk a probléma okát.

 

Tovább >

 

Facebook management – Hogyan építsünk fel egy sikeres közösségi média tervet

A cél kitűzése azért fontos, mert ahhoz, hogy képesek legyünk eredményeket generálni a közösségi média marketingből, képesnek kell lennünk jelentőséggel bíró célokat felállítani. Nem tudjuk a sikert, vagy a bukást azonosítani, ha nem vagyunk vele tisztában, hogy milyen mértékben vagyunk közel, vagy távol célunk eléréséhez.

 

Tovább >

 

6 trükk a hatékony Facebook kampány létrehozásához

A Facebook hirdetések rendkívül jövedelmezőek lehetnek és számtalan módon tehetjük őket hatékonyabbá. Bemutatunk 7 féle módot a hatékony hirdetési kampány létrehozásához.

 

Tovább >

 

A chatborok kora

Manapság a bot-platformok és a chatbotok létrehozása a legforróbb trend az üzenetküldő alkalmazások fejlesztésében, melyek előnyeit a vállalkozások is kihasználják.

 

Tovább >

 

Messenger marketing

A Messengert ma már nem csak a magánszemélyek használhatják egymás közötti csevegésre, hanem akár a különböző cégek is elérhetik a potenciális célcsoportjaikat az alkalmazáson keresztül.

 

Tovább >

 

Az Instagram

Az Instagram az egyik legnépszerűbb fotómegosztó alkalmazás okostelefonokhoz.

Tovább >

A Snapchat

Az alkalmazás, mely magasabb szintre emelte a képes kommunikációt.

Tovább >

 

Meetup

Bemutatjuk az alkalmazást, amely lehetővé teszi, hogy részt vegyünk találkozókon, vagy mi hozzunk létre helyi találkozó csoportokat. Hatékonyan kihasználható számos stratégiai üzleti cél elérésére.

 

Tovább >

 

A Viber

A Viber a harmadik legnagyobb nettelefon és chat szolgáltatás a Facebook és a WhatsApp után.

 

Tovább >

 

A WhatsApp

Egy online üzenetküldő alkalmazás, mely kiválóan alkalmazható marketing célok eléréséhez.

 

Tovább >

 

A Facebook marketing fontossága

Kommunikációs módunk nem csak egyirányú, de kétirányú is lett. Bemutatjuk, miért fontos a Facebook marketing egy vállalkozás életében.

 

Tovább >

 

1.rész | Facebook a vállakozásunk számára: teljes útmutató

Vállalkozása még nem rendelkezik saját Facebook oldallal? Elkezdené, de nem tudja, hogyan kezdjen hozzá? Akkor ez a bejegyzés igazi útmutatóként fog szolgálni a Facebook helyes használatához vállalkozása számára!

 

Tovább >

 

2.rész | Facebook a vállakozásunk számára: teljes útmutató

Az 1.részben bemutattuk, hogyan optimalizáljuk cég tulajdonosként személyes Facebook profilunkat. Nézzük, hogyan hozzunk létre minőségi Facebook oldalt vállalkozásunk számára!

 

Tovább >

 

Közösségi média audit – Hogyan alkalmazzuk?

Összefoglaltuk, hogyan végezzük el ügyfeleink közösségi média csatornáinak ellenőrzését. Az eredmények segítenek abban, hogy erősebb stratégiát dolgozzunk ki.

 

Tovább >

 

A Facebook hirdetések

Útmutató a Facebook hirdetésekhez és helyes használatukhoz, hogy költséghatékonyan érhessünk el nagy eredményeket vállalkozásunk számára.

 

Tovább >

 

Hogyan reagálhatunk a Facebook hírcsatorna változásaira

A Facebook algoritmusa figyeli a felhasználók viselkedését, hogy a számukra legérdekesebb tartalmakat jelenítse meg hírfolyamukon. Ismerje meg a story bump-ot!

 

Tovább >

 

12 módja annak, hogy rajongókat szerezzünk Facebook oldaladunkra

Mit tegyünk, hogy Facebook oldalakra rajongókat csábítsunk? Bemutatunk 12 módszert, amivel növelhetjük oldalunk rajongói bázisát.

 

Tovább >

 

10 mód a Facebook interakciók növeléséhez

Rendelkezünk Facebook oldallal és követőkkel, minőségi tartalmakkal feltöltve azt. Mégsem érkeznek hozzászólások, megosztások, vagy kedvelések a posztjainkra. Miért gond ez és hogyan növelhetjük az interakciókat üzleti Facebook oldalunkon?

 

Tovább >

 

Hogyan építsünk linkeket költséghatékonyan új weboldal esetén?

linképítés sosem egyszerű feladat, de egy jó linkkérő szöveggel megkönnyíthetjük a dolgunkat. Ennek megírásához fontos megértenünk, hogy mit szeretnének az oldal tulajdonosok, hiszen csak ennek ismeretében tudunk meggyőző üzenetet közvetíteni feléjük.

 

Tovább >

 

Továbbfejlesztett e-kereskedelmi mérés

továbbfejlesztett e-kereskedelmi mérés a Google Analytics egy nagyon hasznos funkciója. Segítségével komplexebb képet kaphatunk a felhasználók viselkedéséről – milyen tranzakciókat végeznek, hol képnek ki a vásárlási folyamat során, melyik termékeket dobják a legtöbbször kosárba, stb..

 

Tovább >

 

Google Analytics Felhasználólista jelentés (User explorer)

A Google Analytics Felhasználólista jelentés fő célja, hogy mélyebb, felhasználói szintű elemzéseket készíthessünk. Az eredmény segíthet a vállalkozás, illetve a felhasználói élmény javításában, optimalizálásban.

 

Tovább >

 

7 mítosz, amely hatással van a helyi SEO-ra

A helyi SEO nem elhanyagolható terület a cégek számára, azonban sok tévhit él vele kapcsolatban. Ezért cikkünkben elhoztunk 7 olyan mítosz, amely hatással van a helyi keresőoptimalizálásra, illetve annak eredményességére.

 

Tovább >

 

10 tartalom típus, ami SEO szempontból jó

A tartalom számos formában megjelenhet az interneten, leggyakrabban szöveges tartalommal találkozhatunk, de egyre terjednek a képes  és videós tartalom, illetve az infografikák és interaktív tartalmak is egyre jobban hódítanak.

 

Tovább >

 

Linkek ügyfél oldalakról, saját oldalakról, bővítményekből és beágyazott tartalmakból: hogyan maximalizáljuk az előnyeit és kerüljük el a problémákat?

A keresőoptimalizálás fontos részei a linkek, de nem mindegy, hogy honnan és hogyan kap linket a weboldalunk. A Google algoritmusok figyelik a linkprofilokat és ha természetellenes linkeket találnak, büntetést szabhatnak ki. Hogyan használjuk ezeket a linkeket és hogyan kerüljük el a problémákat?

 

Tovább >

 

On page SEO: 8 alapelv a sikerhez

Az On Page SEO nagyon sok részből tevődik össze, de nem tudunk minden apró részletre figyelmet szentelni. Cikkünkben 8 olyan alapelvet járunk körbe, amely a taktikai munka mögött áll és, amivel optimalizálhatjuk az oldalt adott szóra.

 

Tovább >

 

SEO tippek a növekvő webhelyforgalom érdekében

növekvő forgalom (illetve konverziók) minden weboldal-tulajdonos célja. E cél elérése érdekében figyeljünk a felhasználókra, ismerjük meg a céljukat, és ezek ismeretében optimalizáljuk a honlapot. Milyen lépéseket kell követni a folyamat eredményes megvalósításához?

 

Tovább >

 

Stratégiai SEO kérdések website redesign előtt

weboldal újraépítése (redesign) előtt érdemes végiggondolni, hogy milyen SEO területekre lesz hatással az új design/felépítés. Cikkünkben bemutatjuk azt a 3 kulcsterületet, amelyekkel mindenképpen foglalkozni kell, hiszen jelentős szerepük van.

 

Tovább >

 

A Google Places-ből érkező forgalom mérése Google Analytics-ben

Google Places profil jelentős forgalmat hozhat a weboldal számára, ha jól állítjuk be. De honnan tudhatjuk meg, hogy pontosan mennyi forgalmat eredményezett, és az innen érkező felhasználók hogyan viselkedtek a weboldalon? Cikkünkből kiderül..  

 

Tovább >

 

Árbővítmények a Google Adwords-ben

Google Adwords  mindig tartogat újdonságokat, az egyik legújabb funkció az Árbővítmények. Lényege, hogy a hirdetés alatt, csak mobilon és tableten, láthatjuk a különböző termékek/szolgáltatások árait, amelyeket a hirdetők megadtak az Adwords fiókjukban, mint árbővítményt.

 

Tovább >

 

Rossz aloldal ér el helyezést a Google-ben? 6 gyakori ok és 5 megoldás

A Google számtalan tényező segítségével határozza meg a keresési eredmények rangsorát, így előfordulhat, hogy az általunk kívánt aloldal helyett a weboldalunk egy másik aloldala kerül elő a rangsorban. Cikkünkben bemutatjuk, hogy ennek milyen gyakori okai lehetnek és hogyan érhetjük el, hogy a kívánt aloldal érjen el jó helyezést.

 

Tovább >

 

Dwell time: A legfontosabb mutató, amit sokan nem használnak

A dwell time keveset által használt mutatószám, pedig az oldal minősége és relevancia szempontjából elég fontos, szakértők szerint a Google által használt rangsorolási faktorok között is megjelenik. Mi is az a dwell time és hogyan fejleszthetjük jó irányba?

 

Tovább >

 

Miért fontosak az infografikák?

Az infografikák kiegészítik a szöveget vizuális elemekkel, ezáltal jobban megragadják az olvasók figyelmét. De ez csak egy a számtalan előnyük közül.. Cikkünkben bemutatjuk, miért is fontosak és milyen hatással vannak a keresőoptimalizálásra..

 

Tovább >

 

Hogyan szerezhetünk olyan linkeket, amelyek megfelelnek a Google irányelveinek?

Linképítés tekintetében nem mindig egyszerű megfelelni a Google irányelveinek. Számos olyan technika van, amelyek természetellenes linkeket eredményez, amit a keresőóriás büntet. De emellett vannak olyan típusú linkek, amiket a Google szakértői ajánlanak, és amelyek igazán pozitív hatással lehetnek a helyezésekre.

 

Tovább >

 

Közösségi média ellenőrző lista

A közösségi média egyre csak növekszik, több és több új közösségi oldal indul gyors fejlődésnek. A közösségi média marketing emiatt egyre nagyobb kihívást jelent a vállalkozások számára. Cikkünkben összeszedjük, hogy mi mindenre van szükség a márka közösségi jelenléte során.

 

Tovább >

 

5 hiba, amiket a kis cégek gyakran elkövetnek az online jelenlét kialakítás során

A kisvállalkozások kb. 54%-ának van jelenleg weboldala, de ez még nagyon kevés ahhoz, hogy hatékonyan jelen lehessen online. Az egységes online jelenlét kialakítása időigényes feladat lehet, de mindenképpen megéri végigcsinálni, hiszen így érhetünk el a potenciális ügyfelekhez.

 

Tovább >

 

Google rangsorolási faktorok

Google rangsorolási tényező közül vannak fontosabbak, és vannak kevésbé fontosak is. A Searchmetrics által végzett friss kutatás szerint a tartalom jelentősége növekszik, miközben a linkek értéke csökken. Pontosan milyen eredmények születtek a felmérésből?

 

Tovább >

 

Útmutató profi vendégblogoláshoz

vendégblogolás, ha megfelelően és odaadással csináljuk, jó lehetőségeket teremt, építi a hírnevünket és növelheti az üzletünk forgalmát is. Cikkünkből kiderül, hogy milyen lépéseket kell követni a  vendégblogolás hatékony megvalósításához.

 

Tovább >

 

Mennyi idő után kezd el működni a SEO?

A legtöbb cég alábecsülni, hogy mennyi idő is szükséges a SEO sikeréhez. A  látható eredményekhez (forgalomnövekedés, értékesítések számának emelkedése) több hónapra van szükség.

 

Tovább >

 

SEO tippek nagy e-kereskedelmi weboldalak számára

Nagy e-kereskedelmi oldalak esetén a keresőoptimalizálás különös figyelmet igényel. A cél az eladás, az értékesítés növelése. Melyek azok a fő tényezők, amelyekre figyelnünk kell?

 

Tovább >

 

7 kritikus SEO hiba e-kereskedelmi weboldalaknál

Az e-kereskedelmi oldalak jellemzően több száz vagy ezer terméket kínálnak eladásra, és mivel sok (folyamatosan változó) termék van, számos olyan probléma merülhet fel, ami a SEO-t megnehezítheti. De mik is azok a SEO hibák, amelyek gyakran megjelennek webáruházaknál?

 

Tovább >

 

Útmutató e-kereskedelmi weboldalak keresőoptimalizálásához

Akár új, akár meglévő weboldallal rendelkezünk, ha nincs egy erős SEO stratégiánk, megjelenítéseket, kattintásokat és így eladásokat veszíthetünk. De mi a helyzet e-kereskedelmi weboldalak esetén? Hogyan optimalizálhatjuk hatékonyan webáruházunkat?

 

Tovább >

 

A Google háttérbe szorítja a mobil organikus kereséseket?

A Google egyik-másik frissítése miatt az organikus találati lista felépítése  folyamatosan változik: a Google Cégem profil máshol jelenik meg, eltűnnek a jobb oldali hirdetések, megjelenik a Knowledge Graph. De milyen hatással van mindez a mobil organikus keresésekre?

 

Tovább >

 

Google Oposszum & Pingvin 4.0

Google 2016 szeptemberében 2 új algoritmus frissítést is bevezetett. A Google Oposszum elsősorban a helyi rangsorolásra van hatással, míg a Google Pingvin 4.0 minden weboldalra vonatkozik, kivétel nélkül. De mit kell tudni ezekről az algoritmus frissítésekről?

 

Tovább >

 

Hogyan javítsuk a Feltérképezési hibákat a Webmestereszközökben?

Google Webmestereszközök használata minden weboldal tulajdonos számára javasolt, hiszen segítségével hasznos információkat tudhatunk meg holnap látogatóiról (pl.: milyen kulcsszavakra történő keresés után jutottak el hozzánk), a site működéséről (pl.: nincsenek-e biztonsági problémák, nem létező oldalak, stb..). Cikkünkben az egyik legfontosabb részét, a Feltérképezi hibák szekciót vizsgáltuk.

 

Tovább >>

 

Különös linképítési mítoszok

A linképítés nehéz feladat a weboldal tulajdonosok számára, hiszen nem igazán vannak rá pontosan leírt szabályok. Számos tévhit él az emberek tudatában róla, éppen ezért cikkünkben elhoztunk 8 érdekes linképítési mítoszt.

 

Tovább >>

 

Tripadvisor, mint marketing eszköz

Tripadvisor az egyik legnépszerűbb utazási portál. Amellett, hogy segít a felhasználóknak a szállodafoglalásnál, és éttermeket, illetve szórakozási lehetőségeket találni a közelükben, a cégek is hatékonyan használhatják, új célközönségek elérésére. Milyen opciókat kínál az oldal a vállalatok számára?

 

Tovább >>

 

LinkedIn profilépítés

LinkedIn a legnagyobb üzleti közösségi hálózat a világon. Épp emiatt kiválóan alkalmas a cégek által kínált termékek és szolgáltatások bemutatására. Elhoztunk néhány tippet arra vonatkozóan, hogyan posztolhatunk cégként!

 

Tovább >>

 

Adwords Kulcsszótervező korlátozás

A Google Adwords egyik rendkívül hasznos eszköze a Kulcsszótervező. Eddig minden hirdető számára elérhető volt minden adata, azonban a most bevezetett frissítéssel néhány korlátozásra számíthatnak az alacsony havi költésű Adwords fiókok.

 

Tovább >>

 

Honnan és hogyan szerzik linkjeiket a top startup cégek?

A startup cégek számára különösen fontos, hogy marketing tevékenységek révén megerősítsék piaci pozíciójukat. Online tekintetben a linképítés a legfontosabb tényező az “erősítés” tekintetében. De hogyan szerezhetünk linkeket startup cégként?

 

Tovább >>

 

Az elköteleződési ráta növeli az organikus helyezéseket?

Weboldalunk minden egyes aloldala esetén meghatározhatunk az ún. elköteleződés mutatókat, amelyek a következők: visszafordulási arány, oldalon töltött idő és konverziós arány.  Az organikus átkattintásokra, és ezáltal az organikus helyezésekre hatással vannak ezekre a mutatók? Cikkünkben erre adunk választ.

 

Tovább >>

 

“Történetmesélés” : a történet, mint tartalom

A történetmesélés online értelemben nem más, mint érzelmes, szubjektív történetek bemutatása a felhasználóknak a weboldalunkon. Fő előnye a meggyőzés, éppen ezért nem mindegy, hogy ki a célközönségünk, és nekik milyen típusú történetet mutatunk. De milyen történet típusok vannak?

 

Tovább >>

 

Hogyan készítsünk olyan termékoldalt, ami konvertál?

Az e-kereskedelmi weboldalakon a termékoldalak (felépítése, kinézete) határozza meg azt, hogy a látogatókból vásárlók lesznek-e.  Ezért a termékoldalakat fontos optimalizálni, mind cím, mind pedig képek, leírások, stb.. tekintetében. Mely elemeket és hogyan optimalizáljuk a konverziós arány növelése érdekében?

 

Tovább >>

 

4 szövegírási módszer E-commerce weboldal konverzióinak növeléséhez

A weboldalon található szövegek és a konverziós arány között közvetlen kapcsolat figyelhető meg.  Egy e-kereskedelmi weboldal feladata, hogy tájékoztassa, vásárlásra ösztönözze a látogatókat, és mindezekkel hosszú távú kapcsolatot építsen ki az ügyfelekkel. Ehhez nélkülözhetetlen a megfelelő, célközönséghez igazodó tartalom. Hogyan fejleszthetjük az e-kereskedelmi szövegeket?

 

Tovább >>

 

5 nagy SEO hazugság

A keresőoptimalizálás kockázatos, egy-egy algoritmus frissítés miatt az addigi jó technikák egy perc alatt használhatatlanná válhatnak. Minden héten hallhatunk SEO rémtörténeteket, ezért összegyűjtöttünk az 5 legnagyobb SEO tévhitet..

 

Tovább >>

 

10 Adwords riport, amit mindenkinek ismerni kell

A GoogleAdwords kampányok hatékonyságának méréséhez jó lehetőséget biztosít az Adwords Jelentésszerkesztő eszköz. A mutatók, a dimenziók és a szűrők különbözőképpen variálhatók, ezzel egyedi jelentéseket létrehozva. Melyek a legfontosabb jelentések?

 

Tovább >>

 

A Google keresési eredmények típusai

A Google találati oldalán a keresési eredmények több formájával találkozhatunk: gyakorta tűnnek fel képes vagy éppen videós találatok, de a hirdetések is több különböző megjelenésben láthatók. Milyen típusai vannak a Google találatoknak?

 

Tovább >>

 

116 SEO mítosz

Számos keresőoptimalizálási mítosz él az emberek tudatában. Ezek nagyobb része az idejét múlt technikákból ered, míg a többi csak kitaláció. Cikkünkben 116 SEO mítoszt mutatunk be.

 

Tovább >>

 

Linkelés oldalon belülre és kívülre – lehetőségek, kockázatok, eredmények

A weboldalon belüli, illetve a weboldalról kifelé mutatók linkek hasznosak, de csak ha megfelelően használjuk őket. A “jó” linkek segítségével az oldalunk organikus helyezése javulhat, de a “rossz”, manipulatív linkekért a Google büntet. De milyen lehetőségeink vannak?

 

Tovább >>

 

Minden, amit a jobb oldali Adwords hirdetések megszűnéséről tudni kell

Februárban a Google hivatalosan is frissítette a keresési hirdetések megjelenítésére vonatkozó irányelveit: a jobb oldalon látható hirdetések megszűnnek, az organikus találatok felett pedig a korábbi 3 helyett, 4 hirdetés lesz látható.

 

Tovább >>

 

Facebook Hirdetéskezelő – hogyan tudunk hozzáadni hirdetőt?

Facebook hirdetési rendszerének admin felülete nem igazán a kezdő felhasználók számára lett kifejlesztve. A hirdetési fiók létrehozása sem egyszerű feladat, desokszor majdnem ugyanennyire bonyolult lehet egy hirdetőt hozzáadni a fiókhoz. Cikkünkben lépésről-lépésre bemutatjuk, hogyan lehet mindezt megvalósítani.

 

Tovább >>

 

Retargeting – 33 verhetetlen technika

retargeting minden weboldal tulajdonos számára jó módszer lehet, hiszen segítségével egyedi hirdetésekkel követhetik a látogatóikat mindaddig, amíg újra visszatérnek az oldalunkra és konverziót végeznek.  Milyen különböző retargeting technikák léteznek?

 

Tovább >>

 

Weblap elemzés Google Analytics használatával

A Google Analytics rendszere kiváló lehetőséget biztosít weblapunk elemzésére. Honlapunk sikerességének fenntartásához és növeléséhez tudnunk kell, hogyan viselkednek a felhasználók – milyen oldalakat néznek meg, milyen böngészőt/eszközt használnak, stb. Egy ilyen elemzés tehát számtalan dologra jó…

 

Tovább >>

 

5 módszer a Google Places rangsor javításához

Ma már a Google keresések szerves részei a térképes találatok. Éppen ezért fontos ellenőriznünk, hogy szerepelünk-e a Térképen, illetve azt is, hogy hogyan és hol jelenünk meg. Ha azt látjuk, hogy a listában csak sokadikak vagyunk, próbáljunk előrébb kerülni. De hogyan is?

 

Tovább >>

 

Hogyan kell Adwords fiók auditot végezni?

Rendszeres időközönként minden account menedzser számára ajánlott lehet egy Google Adwords fiók audit elvégzése. Célja, hogy meghatározzuk azokat a területeket, amelyek több figyelmet igényelnek, illetve azokat, amelyek javíthatják a teljesítményt. Mi mindent is kell vizsgálni egy ilyen fiók audit során?

 

Tovább >>

 

Online Trendek 2016-ban

2016 jó évnek tűnik online marketing szempontjából.Új trendek jelennek meg többek között videóhirdetésekre, mobil alkalmazásokra, SEO-ra vonatkozóan. De vajon melyek lesznek a legfontosabb és legbefolyásosabb trendek az évben?

 

Tovább >>

 

101 tipp a konverzió növeléséhez

Minden online is működő vállalkozás számára fontos a konverzió növelése, hiszen a magasabb konverziós arány növeli a profitot. Cikkünkben 101 olyan tippet gyűjtöttünk össze, amely a konverzió növekedését eredményezheti.

 

Tovább >>

 

Google Tag Assistant útmutató

A Google Tag Assistant egy kiváló eszköz a weboldalon található kódok azonosítására, valamint a használatával könnyedén felfedezhetjük a kód elhelyezési hibákat is, amelyek javítása kritikus lehet a helyes mérések érdekében.

 

Tovább >>

 

A 2015-ben használt SEO megoldások vajon eredményesek lesznek 2016-ban is?

A keresőoptimalizálás folyamatosan változik, módszerek tűnnek el – jelennek meg. 2016-ban feltűnhetnek új, a közösségi médiára vonatkozó változások, újfajta linképítési megoldások és még sok más. Mi változik és mi marad változatlan?

 

Tovább >>

 

E-mail alapú célzás Adwords-ben

A Google Adwords egyik legújabb funkciója az e-mail alapú célzás. A csak keresési hálózaton használható új funkció segítségével olyan felhasználókat is megcélozhatunk (ráadásul egyedi hirdetésekkel), akik korábban még nem jártak a weboldalon.

 

Tovább >>

 

Mi a korrigált visszafordulási arány és miért érdemes használni?

A visszafordulási arány egy fontos mutatószám a weboldal eredményességének vizsgálatakor. Azonban a hagyományos változatból csak kevés értékes információt szerezhetünk. Ezért érdemes használni a korrigált visszafordulási mutatót. De mi mindenben jobb ez?

 

Tovább >>

 

Miért fontos az E-commerce mérés?

Ahhoz, hogy megfelelően kiszolgálhassuk a vásárlóink igényeit, meg kell ismernünk és értenünk az online vásárlási szokásaikat. Ehhez kiváló lehetőségeket biztosít az E-commerce mérés beállítása, amelyből pontos információkat nyerhetünk a fogyasztók online viselkedéséről.

 

Tovább >>

 

Számozott oldalak vs. SEO

Gyakorta előfordul, hogy weboldalunk tartalma hosszabb, mint ami egy oldalra elférne. Ilyen esetekben a tartalom több, számozott találati oldalakra kerül.  Keresőoptimalizálás és indexelés szempontjából ezek az oldalak problémásak lehetnek. De vannak jól bevált módszerek, amelyek segítségével megkönnyíthetjük a webrobotok dolgát.

 

Tovább >>

 

Adwords szöveges hirdetés részei

A Google Adwords szöveges hirdetéseknek 3 alapvető része van: a címsor, a megjelenített URL és a leírás. Mindegyikre vonatkoznak különféle megkötések, elsősorban karakterszám tekintetében. Ha eredményes kampányt szeretnénk, érdemes a hirdetéseket különböző bővítményekkel kiegészíteni.

 

Tovább >>

 

Adwords kizáró szavak használata

A Google Adwords rendszerében megadhatunk ún. kizáró kulcsszavakat – olyan szavakat, amelyekre nem szeretnénk megjelenni. Az ilyen szavak csaknem olyan jelentősek, mint a ‘normál’ keresési kulcsszavak. Hogyan és mikor kell őket használni?

 

Tovább >>

 

A weblap tesztelése és az ergonómiai elemzés

A weblapok felhasználóbarát kialakítása és működtetése ma már elengedhetetlen szempont a weboldal tulajdonosok számára. Éppen ezért érdemes időnként ellenőrizni, megfelelően működik-e a honlapunk. Mi vállaljuk oldala ergonómiai elemzését!

 

Tovább >>

 

Web Robotok kiszűrése Analytics-ből

Weboldalunk forgalmi forrásai között egyre gyakrabban találkozhatunk web robotokkal. Mindig csak egy oldalt „látogatnak meg”, 100%-os a visszafordulási arányuk, és mindig 0 percet töltenek az oldalon. De hogyan is védekezhetünk ellenük?

 

Tovább >>

 

Tippek az organikus átkattintás növeléséhez

A Google keresések során a felhasználók a számukra legvonzóbb találatra kattintanak. Néhány trükk és tanács betartásával még vonzóbbá tehetjük oldalunkat. Mi mindent is kell beállítanunk a nagyobb organikus kattintási arány eléréséhez?

 

Tovább >>

 

10 SEO mítosz

Számos keresőoptimalizálási mítosz él az emberek tudatában. Ezek egyik része technikai dolgokból alakult ki, másik része pedig csupán a képzelet szüleménye. Nézzük meg, melyek a leggyakoribb SEO tévhitek napjainkban.

 

Tovább >>

 

Adwords termékújdonságok – 2015. június

Újdonságok a Google Adwords rendszerében 2015. júniusában. Hogyan változtak a különböző Trueview videók és videókampányok? Milyen új remarketing lehetőségeket próbálhatunk ki? Cikkünkből ezekre és még más kérdésekre is választ kaphatsz.

 

Tovább >>

 

Miért nem látom az Adwords hirdetésemet?

Több oka is lehet annak,ha valaki nem látja a saját Adwords hirdetését kereséskor. A legtöbb esetben olyan egyedi hirdetési, illetve kampánybeállításokkal magyarázható ez a jelenség, mint a hirdetésütemezés, a napi költségkeret beállításai, a minőségi mutató, stb..

 

Tovább >>

 

Hogyan kerülj fel a Google térképére?

A kereső találati listáján már nem csak weboldalak jelennek meg, hanem képek, profiloldalak és térképes találatok is. Ennek köszönhetően nekünk is lépést kell tartani, és fel kell helyeznünk cégünket, vállalkozásunkat a térképre. Nézd meg, hogyan regisztrálhatsz ingyenesen, pár kattintással a Google Cégem szolgáltatásába!

 

Tovább >>

 

9 dolog, amit a Google Mobilbarát frissítésről tudnod kell

A Google április 21-én bevezette mobilbarát frissítését, amely elsősorban a mobil keresésekre, a mobil organikus találati listára van hatással. Nézzük, mik azok a legfontosabb dolgok, amiket a weboldal tulajdonosoknak tudni érdemes.

 

Tovább >>

 

Adwords termékújdonságok – 2015. április

Újdonságok a Google Adwords rendszerében 2015. áprilisában. Hogyan lehet jobban optimalizálni  a Youtube videókat? Hogyan mérhetőek hatékonyabban a telefonhívások során történő konverziók? Olvassátok el milyen újítások érkeztek tavasszal!

 

Tovább >>

 

A mobil keresőoptimalizálásról

A mobil keresések szám az utóbbi időben rohamosan nő, egyre többen használják okostelefonjukat böngészésre. Azonban nem mindegy, hogy milyen mobil weboldallal rendelkezünk és azt hogyan optimalizáljuk. Ha hatékony munkát szeretnénk végezni, számos szempontot figyelembe kell vennünk.

 

Tovább >>

 

Google üzenet: Feltörés gyanúja – azaz „Sajnos úgy tűnik, hogy az Ön webhelyét feltörték”

Aki tapasztalt már hasonló problémák az tudja, hogy mekkora gondot okozhat, ha feltörik a weboldalunkat. Mit tegyünk ha ezt megtörtént? Hogyan tehetjük biztonságossá honlapunkat a weblap feltörések ellen?

 

Tovább >>

 

Linképítés 2015

A linképítési trendek szinte folyamatosan változnak, köszönhetően a Google újabb és újabb algoritmusainak. Linkek tekintetében a bejövő linkek minősége a legfontosabb rangsorolási szempont. De hogyan is szerezhetünk minőségi linkeket?

 

Tovább >>

 

Mobil használhatósági problémák

Mobilbarát weboldalt használni ma már szinte “kötelező”. Azonban a weboldalak körülbelül fele még nem mobilra optimalizált, ami miatt rosszabb helyezést érhet el az organikus keresésekben. Milyen eszközök segítségével tesztelhetjük weboldalunkat, és mit kell tennünk, ha azt tapasztaljuk, hogy honlapunk nem mobilbarát?

 

Tovább >>

 

Téveszmék a tartalom marketingről

A tartalom marketing a keresőoptimalizálás és az online jelenlét szerves része. Helytelen használata azonban negatív hatással lehet weboldalunkra. Vizsgáljunk meg kilenc tévhitet, amit érdemes elkerülni a content marketing stratégia kialakítása során.

 

Tovább >>

 

Google Update – Kisokos

Elgondolkoztál már rajta, hogy a Google által bevezetett algoritmus frissítések vajon milyen hatással vannak a weboldalakra, illetve a keresőoptimalizálásra? Cikkünkből megtudhatod, hogy mi mindent hoztak a változások.

 

Tovább >>

 

Miért fontos a site speed?

Egy website betöltési sebessége nagy mértékben befolyásolja a Google pozícióinkat. Vajon milyen tényezők vezethetnek egy weboldal lelassulásához? Cikkünkből megtudhatod, mi mindenre kell figyelni.

 

Tovább >>

 

Adwords újdonságok – 2015. február

Újdonságok a Google Adwords rendszerében 2015. februárjában. Hogyan változnak a flash típusú hirdetések? Mi mindenre használhatjuk az Adwords Editor legújabb verzióját? Milyen ajánlattételi funkció került bevezetésre? Olvasd el cikkünket, és választ kapsz ezekre a kérdésekre.

 

Tovább >>

 

Lehetséges okok, ami miatt a Google nem indexeli a weboldalunkat

A Google indexelés a keresőoptimalizálás fontos része, hiszen ha az oldal nincsen feltérképezve a keresőmotorok által, akkor nem is jelenik meg az organikus keresési eredmények között. Vajon mik azok a gyakori okok, ami miatt a Google nem tudja indexelni az oldalunkat?

 

Tovább >>

 

Hogyan használjuk a Google Analyticset több domain méréséhez?

Ha több domaint, illetve aldomaint működtetünk, felveti a kérdést, hogy a teljesítményüket együtt vagy külön-külön mérjük? Milyen lehetőségeink vannak ezekre? Van egyáltalán lehetőségünk az ilyen típusú mérésekre a Google Analytics segítségével?

 

Tovább >>

 

Mikor érdemes saját blogot készíteni?

Egy saját blog működtetése számos előnyt hordoz magában – itt olyan hasznos információkat nyújthatunk a látogatók számára, amire a weboldalon lehet, hogy nincsen lehetőségünk. De vajon kinek érdemes és kinek nem érdemes blogot készíteni?

 

Tovább >>

 

Hogyan növelhető a hírlevél feliratkozások száma?

A hírlevél marketing egy hatékony módszer a már meglévő ügyfelek tájékoztatására, valamint az új érdeklődők figyelmének felkeltésére a termékünk/szolgáltatásunk iránt. Néhány technika segítségével még több látogatót vehetünk rá a feliratkozásra. De melyek is ezek?

 

Tovább >>

 

Adwords újdonságok – 2014. november

Novemberi Google Adwords termékújdonságok – még specifikusabb display célzási lehetőségek, újfajta rugalmas ajánlattételi stratégiák, bővítményekhez kapcsolódó újítások. Cikkünkből megtudhatod, hogyan és mire használhatod a legújabb frissítéseket.

 

Tovább >>

 

Az App Store optimalizálásról

A saját mobilalkalmazással rendelkező személyek/vállalatok számára nagyon fontos mutató a letöltések száma. Hogyan lehet ezt az értéket növelni? Ma már létezik olyan program, amely segítségével optimalizálhatunk egy-egy mobilalkalmazást.

 

Tovább >>

 

Sitelink oldalak a Google-ben

A sitelinkek olyan hivatkozások, amelyek a webodalunk egy adott aloldalára mutatnak. Elsősorban a fizetett hirdetésekben találkozhatunk velük, de feltűnnek az organikus keresések során is. De hogyan lehetnek ilyen linkjei a honlapunknak?

 

Tovább >>

 

A linképítés jövője

Hogyan változott a linképítés az utóbbi években? Mi volt régebben, mi a helyzet ma, és mi várható a jövőben? Mi a fontos most a Google szemében?  Mindezekre választ kaphatsz, ha elolvasod a linképítés jövőjéről szóló cikkünket!

 

Tovább >>

 

Hogyan lehet Google keresési boxot készíteni?

Ha egy adott brand névre keresünk, az organikus találati lista elején felfedezhetünk úgynevezett keresési boxokat, amelyek segítségével anélkül kereshetünk rá egy adott termékre, hogy elnavigálnánk a weboldalra. De hogyan készíthetünk mi is ilyet? És milyen előnyei vannak?

 

Tovább >>

 

Google Adwords újdonságok – 2014. október

Októberi újdonságok a Google Adwords (és Google Analytics) rendszerében. Olvashatsz a  dinamikus keresések és a hozzájuk kapcsolódó funkciók fejlődéséről, valamint arról is, milyen beállításokból tudható meg, hogyan teljesít weboldalunk a versenytársakhoz képest. Tekintsd meg, melyek a legfrissebb újítások!

 

Tovább >>

 

Google Panda 4.1 frissítés

Szeptember 26-án a Google bejelentette legújabb algoritmus frissítését, a Google Panda 4.1-et.  A változtatás még inkább a minőségi és értékes tartalmak készítése felé próbálja irányítani a weboldal tulajdonosokat. Ha érdekel, mit tartalmaz a frissítés, olvasd el cikkünket!

 

Tovább >>

 

Hogyan kezdjük linképítést egy teljesen új weboldalnak?

Új weboldalaknál sokszor látni, hogy az brandismertség növelése érdekében értelmetlen linképítésbe kezdenek, pedig ha rögtön egy jól kidolgozott stratégiát használnának, sokkal hatékonyabb eredményeket érhetnének el. De mi mindenre is kell figyelnünk egy ilyen brand típusú linképítés során?

 

Tovább >>

 

Hogyan készítsünk jó tartalmat a social megosztásokhoz?

A közösségi média marketing ma már fontos része az online tevékenységeknek. Social területen akkor lehetünk sikeresek, ha értéket adunk a felhasználóknak. De milyen módszerek vannak rá, hogy olyan tartalmat készítsünk, amit szívesen megosztanak?

 

Tovább >>

 

HTTPS protokoll – SEO tippek és trükkök

A HTTPS egy URL séma, amely biztonságosabb böngészést tesz lehetővé. Használatának számos előnye van, de vajon hatással van a weboldal rangsorolására is? Olvasd el cikkünket, és megtudhatod!

 

Tovább >>

 

Amit a negatív SEO-ról tudni kell

Tudtad, hogy egyes weboldal tulajdonosok úgy próbálnak előrébb kerülni a Google rangsorában, hogy a versenytársak honlapjait támadják? Vajon minket fenyegethet ez a veszély, és milyen jelek utalnak arra, hogy valaki negatív SEO-t folytat ellenünk?

 

Tovább >>

 

Adwords újdonságok – 2014. szeptember

A Google Adwords rendszere a nyár során több kisebb vagy nagyobb változáson ment keresztül. Elsősorban a display kampányok területén történtek előlépések. Olvasd el cikkünket, és megtudhatod, mi minden történt.

 

Tovább >>

 

Az online tartalmi stratégia és lépései

A weboldalunkon lévő tartalom ellenőrzése egyre fontosabb szempont, hiszen az elavult vagy dupkitált tartalom rontja az oldal megítélését a Google szemében. Hogyan kell online tartalmi stratégiát készíteni? Melyek a legfontosabb lépések és szempontok?

 

Tovább >>

 

Honnan tudja a Google, hogy mely weboldalakat irányítjuk?

Vajon segíti a keresőoptimalizálás folyamatát, ha több weboldalunk van? Sajnos a legtöbb esetben nem. De honnan tudhatja, hogy ugyanaz a személy az oldal adminisztrátora? Milyen előnyei és hátrányai lehetnek az ilyen kapcsolatoknak?

 

Tovább >>

 

A konverzióoptimalizálás 5 lépése

Szeretné tudni, hogyan érhet el weboldalával még több konverziót? A folyamat 5 fő lépésből áll, tartalmazza többek között az adatok kigyűjtését és a weboldal/látogatók elemzést. Nagyon sok szempontok figyelembe kell venni, ha eredményesek szeretnénk lenni. Tekintsük át a főbb pontokat!

 

Tovább >>

 

Milyen egy jó landing page?

Mi is az a landing page és miért van rá szükségünk? Ez az az oldal, ahová a látogató érkezik a hirdetésre való kattintás után, így nagyon fontos, hogy ez hogyan is néz ki, hiszen itt dől el, hogy marad-e nálunk, vagy tovább keresgél.  Lássuk, hogy mi az a néhány egyszerű pont, amitől jó lesz a fogadó oldalunk!

 

Tovább >>

 

A Google algoritmusai

A Google számára az a legfontosabb, hogy a felhasználók megtalálják azt, amit keresnek. Az utóbbi években bevezetett algoritmusok is ezt a célt szolgálják: arra ösztönzi a weboldal tulajdonosokat, hogy releváns és értékes tartalmat készítsenek a felhasználóknak. Panda, Pingvin és Kolibri.. a 3 legjelentősebb algoritmus. Nézzük pontosan mit is tartalmaznak!

 

Tovább >>

 

A versenyképesség elemzése

Az internetes megjelenés ma már nélkülözhetetlen a vállalatok számára. Azonban a leghatékonyabb online marketing stratégia kialakításához fel kell mérnünk a piaci helyzetet, a versenytársakat. A versenyképesség elemzésével minden fontosabb kérdésre választ kaphatunk.  De hogyan történik a vizsgálat?

 

Tovább >>

 

Adwords termékújdonságok – 2014. június

A Google Adwords az egyik legnépszerűbb kattintás alapú hirdetési rendszer hazánkban.  Ha valaki rendszeresen használja, fontos, hogy naprakész legyen az új funkciókat, és a kezelőfelületen történt változásokat illetően. Olvasd el cikkünket és megtudhatod, hogy melyek a legújabb előrelépések!

 

Tovább >>

 

A Google algoritmusa 2013-2014-ben

Olvasd el, hogyan érintik a weboldalad és a linkjeid a Google rangsorolási technikájában történt változások, és hogy mik a legfontosabb szempontok, ha javítani akarunk a keresőben elért pozíciónkon! Próbálj ki néhány hasznos eszközt, amivel lemérheted az oldalad betöltődési sebességét, megtudhatod az értékét, vagy eltávolíthatod a helyezéseid negatívan befolyásoló linkeket!

 

Tovább >>

 

Új linképítési stratégia – Link Baiting

A fizetett linkekkel szemben a Link Baiting olyan linképítési stratégiát jelent, melyben a linkek természetes módon terjednek. Nem csak tartalom lehet, de olyannak kell lennie, ami vonzza a figyelmet, és ösztönzi is a látogatókat arra, hogy linkeljék a weboldalunkat. A Link Baiting fontossága a Google legutóbbi algoritmus frissítésével (Google Penguin 2.0) jelentősen megnőtt.

 

Tovább >>

 

LongClick!! – Ha van weblapod, tudnod kell mi ez!

A Google nagy hangsúlyt fektet arra, hogy a lehető legjobb találatokat adja, mikor keresünk valamit. De hogy mi számít annak, azt nagy mértékben befolyásolja, hogy mi, azaz a felhasználók hogyan vélekedünk a weblapról. Ha jónak ítéljük, akkor jó pozícióban maradhat, ha nem, akkor bizony futás a sor végére.

 

Tovább >>

 

Google Penguin 2 és a Linkprofil elemzés – avagy hogyan legyünk ismét versenyben

A Google 2013 május 22-én egy újabb algoritmus váltással örvendeztette meg a publikumot. Erről a változásról szeretnék beszámolni. Mit tehetünk ez után? Ami régen működött és eredményt hozott az ma már nem, vagy csak alig hoz eredményt. Linkek értéktelenedtek el, weboldalak estek az éhhalál szélére. Na de mi is változott pontosan?

 

Tovább >>

 

Ha töredezett a Linkhálózatunk – Veszélyben a Google pozíciónk!

Az Internetes keresők és a Google nagy problémája, hogy a weboldalak 95%-ának, kisebb vagy nagyobb mértékben, de töredezett a Linkhálózata. Emiatt rengeteg linket, feleslegesen kezelnek, mert ezek nem mutatnak már sehova.

 

Mozgó grafikonok a Google Analytics-ben

Talán nem mindenki tudja, de az Analytics mozgó grafikonokat is tud ábrázolni. Ezekkel jól lehet szemléltetni az ügyfél részére mennyit haladt a projekt a munkák során. Vagy weboldal tulajdonosként te is tudod nézni a fejlődését a weboldaladnak.

 

Tovább >>

 

 

Pongrácz Zoltán

Ha tetszik ez az oldal 😉



Referenciák
Kérjen
árajánlatot!